Door
Wiel Verheijen
op 08-03-2016 07:23
gewijzigd op 09-03-2016 15:08
13.042 views
Geachte lezer,
Ik kan niet meer inloggen op mijn website, en dat vormt een groot probleem voor mij.
Ik ben 60 jaar en heb totaal geen verstand van PHP. Helaas heb ik gisteren 10 uur lang met een medewerker van PHP Hulp achter mijn PC gezeten. Deze bombardeerde mij met kreten en opgaven waar ik niets van begreep. Na 10 uur heb ik de moed opgegeven, daar de medewerker mij niet de hulp bood die ik nodig had. Mijn vraag is nu: wie is bereidt mij ( met geen verstand van PC en PHP) te helpen dit probleem op te lossen ?
Ja Arien, tuurlijk wil ik delen, maar ik ben er nog niet helemaal uit, als ik het thema weer terug zet dan werk het. Maar zodra ik Storefront installeer gaat alles fout, hoe dat kan weet ik nog niet. Heb jij een optie
Ok, ik heb het thema vervangen via mijn hosting, mijn thema was "storefront" dat heb ik weer naar default gezet. Daarna kon ik weer inloggen, maar zodra ik Storefront opnieuw installeerde kon ik weer niet inloggen.
Heb het weer verwijderd, maar nu kan ik wel inloggen in het daschboard maar zodra ik iets verander en op refrech druk krijg ik een blanco pagina te zien. Dus echt opgelost is het nog niet. Heb jij een idee wat de oorzaak kan zijn ?
Ariën, het volgende, ik heb het thema veranderd en een heel nieuw thema genomen, zodra ik een pagina wil veranderen en refresh krijg ik een blanco pagina te zien met in de balk http://love4water.de/wp-admin/post.php Dus aan het thema ligt het niet, maar waaraan dan wel ?
Misschien mist er een template? Zoals ik al zei: Kijk eerst eens of je de error-reporting aan kan (laten) zetten, of kijk in de error-log.
De debug van Wordpress aan zetten in wp-config.php helpt ook: