Goedemiddag,

Ik zoek al een tijdje een script waarbij een login systeem in 2 pagina's wordt gesplit, zoiets als bij Google maar dan met een gebruikersnaam en een wachtwoord.
Ik heb het al opgezocht in het Engels en in het Nederlands op Google maar ik vond alleen pagina's waarin stond dat Google het ook had gedaan zoals ik graag wil.
De reden waarom ik het login systeem in 2 delen gesplitst wil hebben is omdat het bij de huisstijl van dat programma past.

Alvast bedankt!
Tim
[offtopic]
Ik geef feedback alleen als het echt nodig is, bijv. als iemand schrijft 'vergelijkt' (persoonsvorm) in plaats van 'vergeleken' (voltooid deelwoord). Mensen kunnen daar namelijk iets van leren, althans ... dat hoop ik dan. Taal gebruik je niet alleen op dit forum, maar overal in het dagelijks leven ... ook als je bijv. moet solliciteren. Met een dergelijke taalfout gaat je cv direct de prullenmand in. Ik hoop dat mijn opmerkingen mensen aan het denken zetten, zodat ze er voortaan iets beter op letten. Het is in ieder geval goedbedoeld.
[/offtopic]
Ozzie PHP op 07/07/2016 17:51:29

[offtopic]
... ook als je bijv. moet solliciteren. Met een dergelijke taalfout gaat je cv direct de prullenmand in.
[/offtopic]

Ik wist niet dat je met een paar taalfouten geen baan krijgt. Bij mij deden ze in ieder geval niet zo.
Ozzie PHP op 07/07/2016 17:51:29

[offtopic]
Ik hoop dat mijn opmerkingen mensen aan het denken zetten, zodat ze er voortaan iets beter op letten. Het is in ieder geval goedbedoeld.
[/offtopic]

Ik snap het wel, maar af en toe is het net iets te veel ;-)
Toch wel aardig dat jij ons ook op taalgebied wilt helpen.
[offtopic]
Ik was altijd goed in rekenen, men zegt dat je dan minder goed ben in talen
[/offtopic]

Maar als ik het allemaal zo lees is het (als je naar gebruikersvriendelijkheid kijkt) toch beter om het op één pagina te houden.
Maar ik kan het wel wat meer eigen maken als ik er een leuk effectje aan toevoeg.

Reageren