Voor bijna 2 dagen kreeg ik 502 of 504 http fouten op phphulp. toch zie ik geen melding wat er is gebeurd.
Mogen we weten wat er fout liep?

Jan
Ik was ook erg geschokt toen de website de afgelopen twee dagen niet bereikbaar is.

Indien jullie het prijs stellen, kan er gemeld worden wat de reden was van de down time?
Ik had op z'n minst even wat betere communicatie verwacht in de vorm van bijvoorbeeld een nieuwsberichtje.
Deze lange downtime viel mij ook op.

Wat er mis is gegaan of wat het probleem was, wordt uitgezocht.
Alleen maar BAD GATEWAY's gezien.
- SanThe - op 15/11/2016 10:50:18

Alleen maar BAD GATEWAY's gezien.

Dat klopt, en hoe en wat moeten we uitzoeken.
>> Wat er mis is gegaan of wat het probleem was, wordt uitgezocht.

Begrijp ik dan dat er helemaal niks is opgelost en dat het puur toeval is dat ie het nu weer doet?
De website is weer in de lucht, en er heeft een storing plaats gevonden die inmiddels gerepareerd is.
Als er meer informatie bekend is, dan laten we dat wel weten.
Ok want " er heeft een storing plaats gevonden " is gewoonlijk een klant die belt naar it. Die geven evenveel info :)
- Ariën - op 15/11/2016 10:21:32

Deze lange downtime viel mij ook op.

Wat er mis is gegaan of wat het probleem was, wordt uitgezocht.

Ik ben blij dat de communicatie van dit niveau is....... Is het mogelijk dat er voor de leden, die niet in de koffiehoek kijken, een nieuwsbericht komt waar duidelijk wordt gemaakt wat er aan de hand is en hoe dat in de toekomst voorkomen kan worden? Dat lijkt me wel zo vriendelijk.

(Maar dat is mijn mening van communicatie)
En is er al meer bekend over het probleem en wat het heeft kunnen veroorzaken? Ik heb namelijk wel enorm benieuwd wat de vorderingen zijn na drie dagen.

Reageren