Hallo iedereen hier, ik ben behoorlijk primitief en onwetend in mijn kennis van script, ik heb het volgende probleem. op mijn site heb ik diverse secties en per sectie een keuze balk bovenin. ALs je nu op 1 sectie op de verschillende keuzes klikt dan scroll je automatisch naar dat stukje tekst en bijbehoren. dit script hebben we ook voor andere sectie gebruikt maar op geen enkele wijze krijg ik de scroll functie daar werkend
de site is www.vereiken.com
de werkende scroll sectie is raamdecoraties
de meeste andere secties zoals rolluiken & Somfy scrollen dus niet.
Als leek dacht ik er goed aan te doen, de main e.d. mee te copieeren vd werkende sectie maar dat geeft geen oplossing.
excuses als mijn onwetendheid hier ongepast is en jullie om die reden mij niet van dienst willen zijn.
Middels Firefox en Safari;
In Vereiken Somfy is eea nu niet netjes verdeeld als zijnde fotos left en tekst right, ook de iconen vd footer staan nu zo maar ergens. Op mijn iphone daarentegen ziet het er dan weer wel toppie uit!
Even een snelle blik geworpen op de pagina.

Als ik in je main.css zoek, dan vind ik geen #terras en ook geen #fluister en ook geen #brochure
Waarschijnlijk ligt je probleem daar ;-)
Oeps mijn oprechte excuses Elmar. Grrrr, heb ook teveel sites en ben gewoon teveel dingen tegelijk aan t doen.
je komt er wel :)
Haha, thnx, mijn probleem is, ik was eerder van school af voordat windows of osx uitgevonden werd. blijft dan over zelfstudie en de boeken er op na zien.

Reageren