een goedemiddag mensen.

ik heb een vraagje misschien dat jullie mij kunnen helpen.
ik ben op zoek naar een login script.
het script moet het volgenden kunnen en of doen.
als leden inloggen dan moeten ze naar hun eigen map toe gestuurd worden.
ze moeten en mogen niet naar een ander lid de map kunnen alleen de admin (ik dus)
is dit er? en is dit ook voor niets en of voor niet veel te koop?

wat moet er in het script zitten
Admin paneel
database
en moet te koppelen zijn aan een website (in te bouwen)

ik hoor het graag van jullie. alvast bedankt mensen.
een goedemorgen mensen.

ik heb van alles geprobeerd meer tot nu toe lukt het me niet om dit script goed werkten te maken wie kan mij helpen om een goed script te makken.

hoor het graag van jullie.
Wat heb je al, en waar loop je op vast?
ik heb wel een login script maat dat werkt niet zo als ik graag wil dus die valt af.
dan heb ik nog een script dat werkt wel maar moet geheel aangepast worden en dat lukt mij dus niet.
dit omdat ik niet genoeg kennis hier van heb.
en daar loop ik dus op vast.
als u wilt kan ik u het script wel mailen zo dat u er na kan kijken.

ik hoor het graag van u.
Mailen is niet nodig, want we zitten hier op het forum met meerdere behulpzame mensen.
Je kan het ook als het behoorlijk groot is op Pastebin o.i.d. zetten.

Als je het echt door iemand anders wilt laten doen, dan is een Vacature in het vacature-forum het beste. Dit kan zowel vrijwillig als betaald. Lees wel de regelgeving van het Vacature-forum dan even goed door.
Het lijkt allemaal zo simpel.

Even een loginscript en even een admin dashboard maar in werkelijkheid zijn dit toch dingen voor doorgewinterde php-ers in mijn ogen. Met de eisen die in de openingstopic staan krijg je een behoorlijk grote applicatie en dat betekend dat er meer structuur in de php code moet zitten om dit echt tot een succes te brengen. Ook de achterliggende gedachte hoe een dergelijke structuur van de applicatie in elkaar zou moeten zitten is hierin belangrijk. Ondersteuning in het opbouwen van een applicatiestructuur vindt je dan weer in een php framework maar deze eisen over het algemeen enige kennis van object oriented programming (OOP). Wil je hier zelf mee verder dan lijkt het mij een idee om jezelf eens in OOP te verdiepen en eens naar cakephp te kijken.
oké bedankt maar als het zo moeilijk is gaat het mij niet lukken dit omdat ik er ook niet veel tijd voor heb ik ben super druk met mijn werk en dat gaat voor.

misschien dat er hier mensen zijn dit zo iets hebben voor mij en of wat hier op lijkt dat mag ook als het maar er op lijkt.
even nog wat ik zoek.
1= een inlog script.
2= admin dashboard.
3= per gebruiker een map en alleen die map.
4= mensen kunnen zich niet aanmelden voor dit ik maak de gebruikers aan.

ik hoor het graag van jullie mensen.

Dan zou ik denken om een Vacature te plaatsen in het vacatureforum, gezien het meer maatwerk lijkt.
Even helemaal een andere kant op denken hoor...

Je wilt het allemaal zelf maken maar zo te lezen is die optie inmiddels niet echt een optie meer. Als je een vacature plaatst krijg je precies wat je zoekt en hoef je er zelf geen tijd meer in te stoppen. Dat is dan mogelijk de beste optie, maar het zal wel een beetje afhangen van je budget.

Als je er uberhaupt geen budget voor hebt, is dit dan niet een idee?
Op de server van je webhosting voor iedere gebruiker een mapje aan te maken en dat mapje te koppelen aan een ftp account? Zo kun jij overal bij en de gebruiker alleen bij het mapje waar zijn ftp account toegang toe geeft. Bij mijn hosting provider kan ik een ongelimiteerd aantal FTP adressen aanmaken. (servage.net) En de gebruikers kunnen gebruik maken van gratis FTP software.

Of eens kijken naar een online file hosting/sharing service. bijvoorbeeld box.com, of wiggio.com
Dan hoef je niet helemaal opnieuw het wiel uit te vinden...

We staan ook vrijwillige vacatures toe. In de praktijk wordt er vaak wel wat minder vaker op gereageerd als het grote projecten zijn, maar het valt te proberen.
oké daar heb ik weer iets aan zal eens kijken wat ik ga doen ik denk dat ik een vacatures / offerte ga plaatsen
dan zie ik wel wat het kost

[size=xsmall]Toevoeging op 26/01/2017 16:48:43:[/size]

oké daar heb ik weer iets aan zal eens kijken wat ik ga doen ik denk dat ik een vacatures / offerte ga plaatsen
dan zie ik wel wat het kost.

Reageren