Volgens mij is het ook wel bekend dat zij hun servers behoorlijk vol stoppen met zoveel gebruikers dat het aantal storingen groter zijn dan gemiddeld. Mocht je niet tevreden zijn over hun diensten dan ben je vrij om te verhuizen naar een andere hosting.
er was een "stroomstoring" verder zeggen ze niets.
maar een deel vd servers was van 3 uur tot middennacht down (die van mij maar... 3 uur)
En dan loop je tegen hun help dienst aan: chat lijn waar je soms eerst 29minuten op moet wachten.
en soms krijg dan alleen antwoord dat de chatdienst dat probleem niet voor dat soort zaken is...
en je maar een mailtje moet sturen aan [email protected]
Misschien dat ze dit later communiceren als ze alles op orde hebben?
Ik kan me indenken dat ze tijdens afhandelen van stroomstoringen misschien beperkt beschikbaar zijn.
Maar het zou wel netjes zijn dat ze dit na afloop zouden communiceren. Bij Antagonist hebben ze een mooi serverstatus systeem die aan klanten duidelijk aangeeft wat er aan de hand is.
Geen idee of Versio dat ook heeft?
Ze hebben dus een mooi platforum waar je de status van dergelijke storingen kan vinden. Misschien maar eens in je bookmarks plaatsen, voor het gemak ;-)? https://www.versio.nl/status
Ik zit ook bij Versio met een reseller pakket, ook ik had last van de serverstoring (stroomstoring). Maar hè dat kan gebeuren, in 1,5 jaar tijd is dit de 2de storing waar ik echt last van gehad heb. Voor de rest nooit, zeer te spreken over versio, en mocht er een storing zijn kun je op http://www.versio.nl/status voor meer informatie.
En die chatdienst? Ideaal die gebruik ik regelmatig en word dat altijd goed geholpen, vooral de tijden (tot 02:00 's nachts te bereiken). Zelden een partij gezien waar je zo snel geholpen word ('s nachts), vaak moet je mailen waarna je pas een dag later bericht krijgt. Waar je die 29 minuten vandaan haalt geen idee, ik heb op zijn langs 4 minuten gewacht. Want als het echt druk is word de chat afgesloten (bv met een serverstoring, wat logisch is want dan probeerde iedereen contact te zoeken) en word je naar de helpdesk gestuurd, dus volgens mij is die 29 minuten overdreven.
>> Waar je die 29 minuten vandaan haalt geen idee, ik heb op zijn langs 4 minuten gewacht.
Iemand anders kan toch een andere ervaring hebben dan jij?
Versio is goedkoop, maar de service laat inderdaad niet altijd te wensen over. Chat die wel in beeld staat, maar gewoon niet werkt als je er op klikt. Geen adequate opvolging van openstaande tickets. Chat-medewerkers die geen antwoord kunnen geven en zeggen dat je door iemand anders wordt teruggemaild wat vervolgens niet gebeurt. Nee, qua service vind ik ze niet zo geweldig.
Ik zit ook bij Versio met een reseller pakket, ook ik had last van de serverstoring (stroomstoring). Maar hè dat kan gebeuren, in 1,5 jaar tijd is dit de 2de storing waar ik echt last van gehad heb. Voor de rest nooit, zeer te spreken over versio, en mocht er een storing zijn kun je op http://www.versio.nl/status voor meer informatie.
En die chatdienst? Ideaal die gebruik ik regelmatig en word dat altijd goed geholpen, vooral de tijden (tot 02:00 's nachts te bereiken). Zelden een partij gezien waar je zo snel geholpen word ('s nachts), vaak moet je mailen waarna je pas een dag later bericht krijgt. Waar je die 29 minuten vandaan haalt geen idee, ik heb op zijn langs 4 minuten gewacht. Want als het echt druk is word de chat afgesloten (bv met een serverstoring, wat logisch is want dan probeerde iedereen contact te zoeken) en word je naar de helpdesk gestuurd, dus volgens mij is die 29 minuten overdreven.