ik heb een ssl sleutel aangemaakt maar nu moet ik deze om vormen:
If they require the old RSA key type then download OpenSSL and execute the following
command on the private key file: openssl rsa -in private.key -out private_rsa.key
nu heb ik ssl afgehaald en geïnstalleerd maar nu zie ik er al geen exe bestand in
dus denk ik dat deze via uitvoeren moet?
heeft iemand hier er ervaring mee wat ik zou moeten doen ?
Begin eens opnieuw. Wat probeer je, en waarvan krijg je deze melding? De melding zelf is erg duidelijk: gebruik je openssl installatie om je sleutel om te vormen naar RSA, de hint gaat uit van een UNIX installatie, dus BSD, Linux of Darwin (OSX).
en hoe zou ik dat moeten ik vermoed dat hostinger de oude rsa sleiten gebruikt
gr
[size=xsmall]Toevoeging op 19/03/2017 03:13:13:[/size]
bij free ssl heb ik de 3 sleutels ontvangen maar bij het invoeren blijft het steeds hangen de zandloper op mijn scherm van hostinger en er boven staat dan installatie mislukt ....ik heb een prenium pakket dus dat is heen probleem ik mag een eigen ssl sleutel invoeren
gr
>> en hoe zou ik dat moeten ik vermoed dat hostinger de oude rsa sleiten gebruikt
Geen idee, misschien door openssl te downloaden en de instructies te volgen?
Kijk, nu ben ik zelfs duidelijker dan jij. Schrijf eens een keer duidelijk wat je wil en doet. Je maakt het onmogelijk om je te helpen.
>> tja wat ik eigenlijk wilde vragen als iemand wist hoe ik in de ssl kom nu ik die geinstalleerd heb want heb al vanalles geschreven via uitvoeren (cmd)
En wat is je definitie van vanalles en welke map werd aangegeven in je terminal?
nee geen eigen webserver
ik heb deze gewoon geinstalleert op mijn computer maar de site host ik bij hostinger
waar ik omdat ik een prenium pakket heb ssl mag toevoegen
daarom heb ik voor test een freessl genomen
en alles ingesteld zoals geschreven
maar het lukt niet ik heb de certificaat , de private, en de ca bundle ingevoerd maar deze word niet anvaard
(waarschijnlijk omdat hostinger nog de oude rsa gebruik
toen na veel zoeken kom ik erbij uit dat je de sleutels kunt laten omvormen via open ssl
die ik heb geinstalleert en zit in c:/programmafiles /GnuWin32
maar ik vind eigenlijk niet hoe ik verder moet want in de map zit ook geen windows programma
ja deze heb ik geinstalleerd
maar verder dan dat kom ik niet
want als ik via openssl-0.9.8h op instal klik krijg ik niks te zien
[size=xsmall]Toevoeging op 19/03/2017 12:26:47:[/size]
het is mij al gelukt om een ssl sleutel aante maken maar niet om het te omvormen
het is een gemakelijke manier om gewoon alles te nemen gewoon bij de hosting firma
als ik het zou kunnen zelf te doen dan probeer ik het eerst
Daarnaast duidt je probleem op een probleem bij je hoster, niet zozeer met je certificaat, tenzij je de verkeerde variant van het certificaat hebt gedownload.