ik heb een ssl sleutel aangemaakt maar nu moet ik deze om vormen:

If they require the old RSA key type then download OpenSSL and execute the following
command on the private key file: openssl rsa -in private.key -out private_rsa.key

nu heb ik ssl afgehaald en geïnstalleerd maar nu zie ik er al geen exe bestand in
dus denk ik dat deze via uitvoeren moet?
heeft iemand hier er ervaring mee wat ik zou moeten doen ?

alvast bedankt rob
dat denk ik nu ook wat je zegt ...ik denk dat daar het probleem is
(maar wil het nu daar niet kopen omdat daar de support heel slecht is en ik ga na mijn pakket van half jaar overstappen
Misschien als je gaat verhuizen om meteen een hosting met Let's Encrypt te zoeken.
Let's Encrypt heb ik zelf nog niet toegepast (geprobeert ) maar freessl ging als een klokje je heb het zo klaar voor je domeinnaam (en had allescorrect uitgevoerd en tja de zandloper blijft maar draaien ongeveer half uurtje (telkens)
had ook al diverse tickets aangemaakt maar zoals gewoonlijk geen of slecht support

rob

[size=xsmall]Toevoeging op 19/03/2017 20:25:49:[/size]

dat ga ik ook doen volgende is hosting met Let's Encrypt
Ik zelf gebruik EpsilonHosting, lekker goedkoop, goed en free ssl en goede support behalve in het weekend, dan reageren ze amper

[size=xsmall]Toevoeging op 19/03/2017 20:33:39:[/size]

SSL van Let's Encrypt
ik zit er nog aan vast tot eind jullie dan stap ik over

gr rob
Is het niet een idee om domein gewoon over te zetten (domein verhuizen)?
domeinnaam wil ik liever apart houden ( zoals nu het gebeurt is als hosting niet goed is schakel je over als je er ook je domeinnaam heb dan is dat weer moeilijker denk ik of ben je meer geneigd om daar te blijven

Reageren