Wordpress techneut gezocht voor site eerbetoon Abdelhak Nouri
Door
Wil Bakx
op 06-08-2017 22:09
gewijzigd op 10-08-2017 17:50
6.280 views
Hallo,
Ik had in eerste instantie een template in php waar ik deze wilde gebruiken voor een site als eerbetoon aan Abdelhak Nouri, echter gezien de dingen die er aan gedaan moesten worden, kreeg ik bedragen rond de oren waar ik van schrok, maar aan de ene kant terecht als er veel uren in gaan zitten.
Mij werd aangeraden een wordpress site op te zetten, wat ik heb gedaan, echter dienen er een paar dingen aan gedaan te worden, om het compleet te maken.
Deze site is tevens bestemd voor duizenden mensen die nergens met hun verdriet terecht kunnen, overal weg gehoond worden, echter willen ze iets delen in de vorm van een gedicht, een herinnering, foto met "Appie", kortom...............
Dan help ik je hopen dat diegene niet het zoveelste "neefje van X is dat wel eens een bestandje heeft geupload", zoals je helaas veel te vaak ziet tegenwoordig.
Dan moet je ook niet op een site gaan zitten waar mensen dit soort werk voor hun brood doen, dan heb je meestal meer geluk. Of dat ook kwaliteit is is een tweede, maar dat was de vraag niet. :)
De vraag was of je voor gratis kwaliteit krijgt. Het probleem met mensen die dit voor hun brood doen is dat alles wat je gratis doet je wegtrekt van projecten waar je wel voor betaald krijgt. Dat kun je niet zomaar doen, tenzij je het niet erg vindt dat een project een half jaar gaat duren omdat het compleet op de backburner komt.
Het gaat hier om gevoel, mensen een plek geven om dat gevoel te kunnen laten uiten, niet om een winst makende site, al vaker uitgelegd, en uiteraard, als ik de vraag had gesteld om een complete site te laten bouwen over ik noem maar wat "Spinners", dan had ik met alle liefde en plezier voor betaald, en ja het moet in de planning van de scripter passen.
Ik wilde gewoon eens even kijken hoe het in de scripters wereld, maar vooral in het algemeen er aan toe gaat.
Het gaat hier om gevoel, mensen een plek geven om dat gevoel te kunnen laten uiten, niet om een winst makende site, al vaker uitgelegd, en uiteraard, als ik de vraag had gesteld om een complete site te laten bouwen over ik noem maar wat "Spinners", dan had ik met alle liefde en plezier voor betaald, en ja het moet in de planning van de scripter passen.
Ik wilde gewoon eens even kijken hoe het in de scripters wereld, maar vooral in het algemeen er aan toe gaat.
** knip **
Ik heb nooit geïmpliceerd dat je een winstgevende site moet maken. Wel heb ik aangegeven dat het niet ongebruikelijk is dat je bepaalde methodieken gebruikt om de kosten te dekken.
Een complete site bouwen wil je overigens wel voor betalen. Echter een module, zeer specifiek naar jouw wensen geschreven, zou je graag gratis zien.
Begrijp me niet verkeerd:
Vergeet ook niet, voor jou is deze gebeurtenis wellicht heel ingrijpend. Voor een niet voetbal fanaat heeft deze website totaal geen waarde. Vooral omdat dit een site moet worden op basis van emotionele waarde.
Hoe vaak denk je dat er websites worden opgericht op basis van emotionele waarde? Als er dan al een goede programmeur is die aan jouw situatie emotionele waarde aan hecht, dan zou deze de site zelf wel hosten.