Wordpress techneut gezocht voor site eerbetoon Abdelhak Nouri
Door
Wil Bakx
op 06-08-2017 22:09
gewijzigd op 10-08-2017 17:50
6.283 views
Hallo,
Ik had in eerste instantie een template in php waar ik deze wilde gebruiken voor een site als eerbetoon aan Abdelhak Nouri, echter gezien de dingen die er aan gedaan moesten worden, kreeg ik bedragen rond de oren waar ik van schrok, maar aan de ene kant terecht als er veel uren in gaan zitten.
Mij werd aangeraden een wordpress site op te zetten, wat ik heb gedaan, echter dienen er een paar dingen aan gedaan te worden, om het compleet te maken.
Deze site is tevens bestemd voor duizenden mensen die nergens met hun verdriet terecht kunnen, overal weg gehoond worden, echter willen ze iets delen in de vorm van een gedicht, een herinnering, foto met "Appie", kortom...............
Het is nog maar de vraag, als iemand een verhaal maakt, ik dat publiceer, of het dan ook daadwerkelijk op de pagina zichtbaar wordt, waar de persoon het verhaal heeft opgemaakt, en anderen daar weer een verhaal op kunnen maken, zodat de gepubliceerde verhalen onder elkaar komen te staan op de desbetreffende pagina.
Ze geven toch in punt 3,4 en 5 het antwoord ook op je vraag. Geven aan dat het gewoon kan.
Ik begin me echter wel af te vragen hoe zinvol het is, om enkel en alleen voor de plugin 199 dollar te betalen, per jaar! Vooral terugkijkende naar wat ik eerder aangaf, je kunt moeilijk alles uit eigen zak financieren, waarom zou je dit doen?
Toen dat drama zich voltrok huilde heel het land, bekende Nederlanders zaten te huilen op de televisie omdat er een camera op stond, waar een paar dagen er na, als je vraagt om een RT aangaande een facebookpagina, je uit wordt gelachen.
Grote namen, die in een bos een filmpje op staan te nemen, dat op Youtube plaatsen, bijna 1 miljoen views, met als vastgezet bericht "Als je iets aan het opzetten bent, laat het weten", dus ik neem contact op, men is enthousiast, gaan er iets mee doen, doen er niets mee, en puur omdat het al bijna 5 weken geleden is, over tot de orde van de dag, niet te veel meer zeuren over Abdelhak Nouri, waar ik en met mij heel veel anderen die gedachte niet delen.
Veel mensen, lopen nog met dat verdriet, waar ik dat zie op Twitter o.a. willen dat uiten, willen dat delen, kunnen dat niet uiten of delen, daarom wil ik dit doen.
Ook ik heb er nog, elke dag verdriet van, kan het niet uit mijn hoofd krijgen, waar mijn gevoel zeiiets te doen in deze, wat ik op deze manier probeer te doen.
Het is voor het geval een hoop geld, maar het is wel de kortste klap. Ik kan me zo snel niet voorstellen dat wanneer je iemand inhuurt het goedkoper zou worden, en PHP leren zit er waarschijnlijk ook niet in. Software bouwen kost nu eenmaal tijd, in Wordpress kan het al snel veel tijd gaan kosten, en tijd is geld.
Het is voor het geval een hoop geld, maar het is wel de kortste klap. Ik kan me zo snel niet voorstellen dat wanneer je iemand inhuurt het goedkoper zou worden, en PHP leren zit er waarschijnlijk ook niet in. Software bouwen kost nu eenmaal tijd, in Wordpress kan het al snel veel tijd gaan kosten, en tijd is geld.
Ik begrijp het, al hoop ik al iemand te hebben gevonden, heeft me een pb gestuurd met zijn portfolio o.a. om via Skype met elkaar in contact te treden, daar hij mij wil helpen in deze.