Hallo,

Ik had in eerste instantie een template in php waar ik deze wilde gebruiken voor een site als eerbetoon aan Abdelhak Nouri, echter gezien de dingen die er aan gedaan moesten worden, kreeg ik bedragen rond de oren waar ik van schrok, maar aan de ene kant terecht als er veel uren in gaan zitten.

Mij werd aangeraden een wordpress site op te zetten, wat ik heb gedaan, echter dienen er een paar dingen aan gedaan te worden, om het compleet te maken.

Deze site is tevens bestemd voor duizenden mensen die nergens met hun verdriet terecht kunnen, overal weg gehoond worden, echter willen ze iets delen in de vorm van een gedicht, een herinnering, foto met "Appie", kortom...............

Het betreft http://www.appie34nouri.nl

Ik hoop op positieve reacties in deze.

Bij voorbaat dank,

Wil
Ze moeten dus een eigen pagina aanmaken?
Volgens mij zijn er ook add-ons die dat kunnen. Misschien een add-on die dat voor users torstaat, of een uitgebreid rechtensysteem waarbij je de acties van Wordpress kan verdelen over de users/rollen.

Als je iets niet kan vinden omdat het te specifiek is. Probeer je vraag dan op te delen in kleinere stukken.
Grotere kans dat je dan iets bij elkaar kan bouwen met add-ons.
De pagina bestaat, het is de bedoeling dat er een soort van editor op komt, wat geen probleem is, het probleem is meer, dat na goedkeuring het bericht niet op die pagina wordt gepubliceerd, waar het bericht is geschreven.

En dat is de bedoeling van dit alles.
Is het wellicht een idee om een forum toe te voegen?

Op een forum kan dan iedereen zijn/haar eigen topic toevoegen.

Editors zijn wel leuk, maar daar kleven ook veiligheidsrisico's aan. Het zou sneu zijn als iemand een redirect naar een andere site invoegt, als je HTML toe zou staan. Of andere flauwe grapjes die je niet graag wilt zien.

Of je moet een serie UBB-tags ondersteunen waarmee mensen hun post kunnen opmaken. Dan filter je alle kwade acties al meteen eruit.

Verder vind ik Ozzie's idee van een forum ook eigenlijk nog niet eens zo slecht. Want infeite gaat het om discussies en reacties die er plaats vinden. En dat is precies waar een forum voor dient.
De discussie is nu toch al ontspoord dat ik dit topic beter kan verhuizen. ;-)
Een nieuw topic zou de discussie laten splijten over meerdere topics, plus dat hier al wat ideeen aangedragen zijn waar we op kunnen voortboorduren.
Okay respect.
En dus rest de vraag ... is een forum (plugin) geen optie?
Nee, ik zou toch graag zien dat er iets geïmplementeerd wordt, zoals ik het heb omschreven.
Oké helder, dan wordt het dus wat meer maatwerk.

Reageren