Ik krijg het maar niet voor elkaar om het volgende te doen: Ik heb een invoer veld en daar kunnen mensen namen invullen maar ik krijg ze niet apart in de database, als iemand 1 naam invoerd komt die wel in de database.
Wat doet save_string() en waarom maak je zelf de datum aan, terwijl je ook prima NOW() kan gebruiken?
En het lijkt mij niet handig om $participant te overschrijven.
Het is korter :s. Misschien is het een zelf gemaakte alias van real_escape_string()?
Zou kunnen! De topicstarter weet het beter!
Ikzelf ben geen fan van aliassen aanmaken. Elke goede IDE heeft function-recognising ingebouwd in een suggest, waardoor je met enkele toetsaanslagen, een pijlcursor en een enter de juiste functie al in je script zet.
Kun je dat niet wat eleganter oplossen in je formulier?
Ik denk dat hij een textarea gebruikt oid, hier vult men dan b.v. in:
thomas+peter+rob
Vervolgens maakt hij er denk ik een array van middels de explode.
Je kunt natuurlijk inderdaad meerdere input velden toevoegen in je formulier, of een knop voor een extra invoerveld. Echter zal dit wel compacter blijven zoals hij het nu opbouwt.
Echter zal dit wel compacter blijven zoals hij het nu opbouwt.
Uhuh, en behoorlijk gebruikersonvriendelijk, bewerkelijk en foutgevoelig.
Ik snap wel wat TS probeert te bereiken, maar kan er niet bij dat deze zoiets op deze manier zou willen doen.
Als jij verteld zou worden dat je informatie op bovenstaande wijze zou moeten invoeren bij gebruikmaking van een systeem, wat zou je dan antwoorden? Ik zou vragen wat de maker aan het roken was op het moment dat deze deze functionaliteit schreef.
Als jij verteld zou worden dat je informatie op bovenstaande wijze zou moeten invoeren bij gebruikmaking van een systeem, wat zou je dan antwoorden? Ik zou vragen wat de maker aan het roken was op het moment dat deze deze functionaliteit schreef.
Dat is uiteraard afhankelijk van de wensen. Mijn voorkeur zou het niet hebben, maar wat als topic starter het toch graag zo wilt....