Door
Dayne Tersluijsen
op 12-09-2017 13:38
gewijzigd op 12-09-2017 15:15
5.148 views
Ik probeer voor mijn stage al een tijdje een programma in elkaar te zetten en ben hier nu bijna mee klaar. helaas gaat dit op het moment niet zeer veel verder vanwege iets waarop ik gestuit ben. Mijn probleem is dat wanneer ik op pas aan klik op het formulier hij het niet in de database aanpast. als ik de sql code zelf in phpmyadmin run dan werkt hij wel maar niet wanneer ik hem in mijn php code probeer. graag zou ik hierbij wat hulp krijgen.
Ik denk dat dit komt omdat ik hier verder nog niets heb ingevuld. maar als ik op pas aan klik dan springt hij terug naar de main pagina. Ik heb een bericht gestuurd met een link voor de bestanden.
Als je niks heb ingevuld, dan stuurt hij ook niks mee. Zeer logisch ;-)
het feit dat je terugspring naar de begin-pagina zal wel te maken hebben dat je dit formulier includeert in je beginpagina? Dan moet je het hele relatieve URL-pad opgeven in de action van je form-tag.
haha het probleem is dat mijn welcome.php pagina een en al formulier is. je gaat eerst een formulier door om naar het formulier voor aanpassen te komen. :S
Hmm.. ik heb misschien een idee.. als ik nu alle aanpassen delen van de code op een aparte pagina zet.. dan is het zoiezo al makkelijker te lezen xD en komt er geen conflict met het andere formulier
Hoe bedoel je een voorbeeld? zoals een live versie van het programma?
Dan kunnen we zien wat er gebeurd, mocht de oplossing van SanThe niet werken.
Een statisch plaatje zegt namelijk niks over wat er op de achtergrond gebeurd.