Ik ben al enkele dagen aan het zoeken of er een mogelijkheid is om via php een pagina naar pdf te krijgen.
Het idee is zo, ik heb het in mijn windows programma toen zo gemaakt, dat als iemand op afdrukken drukt dat de pagina word afgedrukt en dat een copy als pdf cq image in een map word opegslagen.
Nu wil ik dit ook via mijn webpagina maken, dus drukt iemand op afdrukken dat ook de pagina word opgeslagen.
Nu kom ik ook diverse dingen tegen maar ik krijg ze van geen 5 cent werkt.
Is er iemand hier die mij kan helpen hoe dit te krijgen?
En nee heb echt google afgezocht en van alles geprobeerd, dus ik vraag serieuze hulp.
Al die wat jullie noemen heb ik geprobeerd, ik weet ook niet waar ik de mis in ga, volg netjes wat ze vermelden om ze te installeren maar krijg ze niet aan de gang.
@Rob , die wat jij vermeld is toch via alleen via command line en niet om onder een button van je php pagina te plaatsen of wel?
@Ariën, ik heb ze allemaal al getest, ook goed erop gezet , maar ze doen niks, of ik krijg een html fout pagina te zien maar nergens iets werkend.
Alleen fPDF ben ik niet tegen gekomen, die wil ook nog een poging geven om te testen.
Daarom mijn vraag, is er iemand die mee kan testen en mij kan helpen waar het mis gaat.
Moet wel vermelden , het draait op een RPI3, maar alles is aanwezig.
Je was me net voor Ariën.
Zoals ik aangaf had ik fPDF nog niet gezien, deze net getest en die werkt als enigste nu, dus ga straks eens kijken of ik een html pagina hiermee naar pdf krijg, anders kom ik hier wel terug ermee.
Die fPDF kan wel volgens mij niet een bestaande pagina omzetten naar pdf of wel?
Ik zie namelijk dat je bij die eigenlijk alles in elkaar moet stoppen, terwijl eigenlijk niks anders een bestaande html/php pagina naar pdf moet omzetten en dan in een map (wat ik zelf wil aangeven) moet opslaan.
Ik had hem al erop staan, nu de ham vraag hoe verder, kom geen degelijke beschrijving tegen.
Ik heb gelezen dat je dit met wkhtmltopdf http://google.com google.pdf kunt doen, dit werkt , maar nergens een script te vinden om zoiets in je knop te zetten van je pagina