Dag allemaal, hopelijk kan iemand mij helpen.
Jaren geleden heeft iemand een website voor mij gemaakt, de hele website heb ik onlangs omgezet met Wordpress.
Op de oude website wilde ik dus een link plaatsen naar de nieuwe website, maar ik krijg alleen tekst te zien, en geen foto's.
Ik weet helaas niet hoe ik dit op kan lossen..
Hallo Trudy. We zijn helaas niet helderziend, dus het zou handig zijn als je even wat meer informatie geeft.

>> Op de oude website wilde ik dus een link plaatsen naar de nieuwe website, maar ik krijg alleen tekst te zien, en geen foto's.

Graag even uitleggen wat je geprobeerd hebt.
Tja, kon ik dat maar goed uitleggen, is niet handig als ik er zelf niks van snap......om te beginnen heb ik geen programma waar ik php mee kan bewerken, maar toch staat er alleen tekst op die pagina, en wel dezelfde tekst als op de html pagina.
Dus hoe dat kan snap ik al niet.
De html pagina werkt trouwens wel, en zijn ook de foto's zichtbaar.
Degene die de website gemaakt heeft heb ik ook al gevraagd, maar die snapt het ook niet.

Om welke website gaat het. Dan kunnen we even meekijken wat je bedoelt. Het is nu erg vaag.
Nou in ieder geval kloppen de links naar de afbeeldingen niet, dus daarom verschijnen de plaatjes niet.

In jouw afbeeldingen staat bijvoorbeeld als link:

../../Back%20up%20Black%20Crow%20Beads/bannerbeads1kleiner.jpg

Als je daar dit van maakt, werkt het wel:

http://www.blackcrowjewelry.nl/bannerbeads1kleiner.jpg
Dat is al wat, dank je wel, maar nu nog uitzoeken waar die pagina staat, en hoe ik die moet bewerken, want ik heb dus geen idee waarmee ik dat gedaan kan hebben..
Klopt het wel dat het een php Pagina is ?
Of zit ik daar ook fout mee, is het gewoon html ?
Er is niet zoiets als een 'php-pagina'. Iedere pagina bestaat uit html. Php is de verwerking op de server.

Hoe je jouw pagina moet bewerken kan ik je zo niet vertellen. Ik weet niet of er een beheersysteem of iets dergelijks achter zit.
Ok, dank je wel, ik host de site ergens anders, maar kan hem zelf veranderen ( als ik zou weten hoe :) ) en uploaden met een ftp programma.
Succes ermee.

Je kan altijd vragen hier, alleen zorg dan wel dat je een concrete en duidelijke vraag hebt ;-)
Ozzie PHP op 22/01/2019 21:47:38

Succes ermee.

Je kan altijd vragen hier, alleen zorg dan wel dat je een concrete en duidelijke vraag hebt ;-)

ja sorry, het is voor mezelf ook niet helemaal duidelijk...

Reageren