Dag allemaal, hopelijk kan iemand mij helpen.
Jaren geleden heeft iemand een website voor mij gemaakt, de hele website heb ik onlangs omgezet met Wordpress.
Op de oude website wilde ik dus een link plaatsen naar de nieuwe website, maar ik krijg alleen tekst te zien, en geen foto's.
Ik weet helaas niet hoe ik dit op kan lossen..
Dat is dan wel heel vreemd inderdaad. Welke php en html bestanden dan wel?
Ik heb alleen op de startpagina, dus op de domeinnaam een HTML pagina.
Die is onderverdeeld in jewelry en beads, dus 2 aparte mappen, en in die mappen alleen een index.php
Dan kunnen we in ieder geval mogelijk wat uitsluiten, of juist niet.
Uiteraard na afloop weer de naam terugzetten zoals het was.
Het is wel de juiste map, ik heb er een van jewelry, en een van beads, de hoofdpagina, dus de startpagina waar je als eerste op kwam die op de domeinnaam staat, die heeft een index.HTML en die heb ik veranderd met links naar de nieuwe site, en die werkt wel. Ik heb net de pc afgesloten, ik ga dat morgen proberen.
[size=xsmall]Toevoeging op 23/01/2019 12:36:45:[/size]
test gedaan, als ik de index.php verwijder, en die hernoem, dan geeft de site een error, niks te zien dus.
Zet ik de oude index.php weer terug, dan is alles weer zichtbaar.
Jaaa, gelukt ! ik heb een kopie gemaakt van de HTML en even de foto's en de links aangepast, en opnieuw geupload, nu krijg ik de foto's wel te zien !
Super bedankt voor jullie hulp :)
Ook kan het zoals bij een host als one.com dat cache aan staat waardoor de gegevens niet meteen wijzigen als je ze upload. Dit kan uitgeschakeld worden via .htaccess