Door
boy krijgjeniet
op 27-01-2019 12:44
gewijzigd op 27-01-2019 18:27
25.555 views
deze mmorpg heb ik zelf gemaakt
het is een maffia mmorpg die ik zelf in de loop van de jaren heen zelf code voor code in elkaar heb gezet en nog steeds mee bezig ben
op de registreer pagina hoef je geen email in te vullen een x voldoet ook
kunnen jullie eens kijken op deze site om de functionaliteit te testen
alleen de functionaliteit!
ik heb gisteren op tweakers gestaan en heb ik nu al weer verborgen
omdat ik alleen maar gezeur kreeg over typefouten en de site style
ik weet dat er veel typefouten in staan en dat de style te wensen overlaat
mijn vraag is functioneert de site en zo nee wat gaat er dan mis
voor dat ik moeite ga doen om de style te verbeteren en typefouten er uit te halen en als volgt netjes online te gooien
de site link is www.redsystems.nl/gangstergod
indien gewenst kan ik je vip maken dan kun je in ieder geval gratis ziekenhuis bezoeken
mijn todo lijstje
wachtschermpjes tijd bij zetten (bart)
Warning nakijken (arien)!! gefixt!!
Ik denk het niet, want als je met een schone lei begint, denk ik dat je meteen meer motivatie zal hebben.
Je hebt dan zoveel nieuwe ideeën voor een goede opbouw. Je zou dan meteen bijvoorbeeld al een goede scheiding in de scripting en je layout kunnen brengen met een templateparser. Dan kan de 'frontend'-programmeur of designer eenvoudig een layout integreren.
Het gaat om het principe dat het een goed idee is om de applicatielaag van je code gescheiden te houden van je layout. Wie de site gaat designen maakt niet uit, of het nou je vaste front-end collega, je buurman of je kat is.
Uit vroegere ervaring weet ik dat het behoorlijk pijn doet als je oude code van 10 jaar geleden gaat staan lappen en patchen. (Ik vermoed deze periode, omdat je oude table's gebruikt en oude Dreamweaver layout-futseltjes.)
Heb je dit zelf gemaakt of is het een script die je ergens vandaan hebt geplukt?
Mocht je het zelf hebben gemaakt:
- Ik kan iedereen zijn prive berichten lezen
- md5(md5(md5($password))) doen en in je cookie stoppen is niet de veiligste manier ;) (uberhaupt je wachtwoord in een cookie stoppen)
- Ik kan veel acties doen ik die nog niet zou mogen volgens mijn rank/level/equipment
zeg remco prima dat je wat wild zeggen maar hacken gaat te ver als je de veiligheid wild testen dan kom je bij mij in een prive gesprek en dan al helemaal niet openbaar op een forum
beveiliging is wel iets belangrijker "punt gemaakt" maar hacken zonder toestemming is tegen de wet ik zie dat hij niet te veel gekke dingen heeft gedaan dus schade te overzien maar de volgende keer als iemand wat doet (zonder toestemming) word er gelijk de politie bij gehaald