Beste collega's,
Ik heb een klein probleempje waar ik zelf niet uitkom.
De producten op mijn webshop worden op categorie pagina mooi getoond maar op artikel pagina minder!!! deze staan namelijk niet aan de rechte klant van het scherm. Alle pagina's zijn met Grid gemaakt.
kan ik iemand door privé massage de link naar de pagina geven zodat via inspecteren kun zien wat en waar aangepast moet worden?
Alvast bedankt voor de moeite.
Eh, gooi het in de groep! Als iedereen via privé bericht gaat antwoorden heb je geen overzicht.
Privacy staat er los van. Als je door anderen wilt geholpen worden, en privacy is belangrijk, zorg dat er niks met privacy te zien is. Zet dan desnoods een minimale testcase op met dummy-data.

Haal de 'col-md-9' eens weg?

Beste Arien,
Als ik deze weghaal:

"col-xs-12 col-md-9"

Dan staat precies goed zoals ik het wil maar ik kan niet bij HTML code zou u een css code kunnen doorgeven waarmee het waarmee ik de class-naam kan wijzigen!!!

het staat in de HTML code als volgd:

<div class="col-xs-12 col-md-9">

Alvast dank voor de moeite.
Hoezo kan je niet bij de HTML?
Dit is wel de enige juiste weg.
CCV shop is mijn platform wij kunnen wel de code css en html etc op de eerste pagina aanpassen maar ook de index.html maar niet de categorie en product pagina, dat is afgeschermd!!!!

Is er geen ander oplossing voor? ik wil namelijk op product pagina net onder de prijs nog een Button (ontwerp je eigen keunen) plaatsen maar dat kan ook niet !!!!

Hoop dat hier een oplossing voor is.
Bij CCV een oplossing zoeken, lijkt mij.
Uit een eerdere ervaring met hun zijn ze hier erg behulpzaam in, hoor. :-)
Ja dat is ook zo maar dat valt onder betaalde diensten van ccvshop ik zou hem zelf op een ander manier willen oplossen maar dat kan dus niet! kan ik het niet met css omzeilen!!!???
Het zou kunnen, maar ik vrees dat je dan een plakband-constructie verzint die de bestaande bootstrap om zeep helpt. Of ik bedenk mij net dat je met vanilla Javascript of jQuery de HTML-elementen kan manipuleren. Maar ook dit blijf ik een ranzige 'hack' vinden.

Volgens mij kan je bij CCV toch ook een eigen template toevoegen (via hun klantenservice), die je in eigen beheer hebt? Of werk je nu vanuit een standaard template die ze aanbieden?
nee ik werk nu inderdaad met een soort eigen template en kan bij ProTom (hoe die ook heet) maar zoals ik al zie je kan toch niet bij product pagina, ik het het nagevraagd en dat kan zeker niet dat laten zij niet toe oid, waarom? weet ik ook niet, ik heb in de Header die gele button zelf aan toegevoegd en zodoende kom ik in de wereld van Grid binnen!!! helemaal nieuw maar erg leuk om te leren en te werken....

Reageren