Beste collega's,
Ik heb een klein probleempje waar ik zelf niet uitkom.
De producten op mijn webshop worden op categorie pagina mooi getoond maar op artikel pagina minder!!! deze staan namelijk niet aan de rechte klant van het scherm. Alle pagina's zijn met Grid gemaakt.
kan ik iemand door privé massage de link naar de pagina geven zodat via inspecteren kun zien wat en waar aangepast moet worden?
Alvast bedankt voor de moeite.
Dus je hebt geen eigen template? Ik denk dat je beter aan hun kunt vragen wat een goede oplossing is om de productpagina aan te passen.
Misschien moet je dan toch wel akkoord gaan dat ze de ondersteuning alleen bieden als je ervoor betaalt.
Maar voor de vrije mogelijkheden die je dan hebt, dan lijkt het mij wel waard.
okay dat is jammer dan zit er niets anders op dan betalen en laten aanpassen.
Bedankt voor de moeite tot zover wellicht kom ik hierop terug om te laten weten hoe het opgelost is.
Een hack is een hack - wie is er niet groot mee geworden ;-) Als je die gele knop toegevoegd hebt, dan kun je toch ook onderstaande stukje script toevoegen:
Of in gewoon Nederlands: als de sidebar "leeg" is (en spaties negeren we hierbij), dan verberg je 'm (die $(function() constructie er omheen is om er voor te zorgen dat ie 'm pas uitvoert als de pagina compleet is - de sidebar komt namelijk pas na de gele knop / header).
Ik vind het niet eens zo'n hele ranzige hack (als ie niet werkt, zit je hooguit weer met die lege vlek links, maar er gaat niks stuk - denk/hoop/vermoed ik).
Beste Rob,
Dank voor uw tip, hij werkt perfect maar mag ik een opmerking maken dat de artikel lijnt u links uit (zoals ik het graag wou) maar aan de rechte kant is nog ruimte, kan ik het 100% breed maken? ik ben sowieso erg blij met uw oplossing hoor maar dit is een extraatje.
Hiermee wordt het wel wat tricky-er, omdat een wijziging in de template er voor kan zorgen dat de volgorde van de <div>'s wijzigt, en dan werkt die next() dus niet meer zoals bedoeld.
Als je overigens ook de CSS aan kunt passen/invoegen, dan zou het netter zijn om die hele style="..." riedel in een CSS blok te zetten, en dan beide buttons enkel nog een class="ontwerp-zelf-je-keuken" mee te geven:
Beste Rob,
Ik kan ook inderdaad bij op css pagina. Heb uw code daar op neer gezet maar zie de gele knop niet op product pagina wellicht heb ik wat fout gedaan.
Graag hoor ik wat u hiervan vindt.
Sowieso staat elke snippet van hierboven er nu in. Alleen de laatste volstaat (de sidebar wordt nu 3x verborgen ...). Daarnaast moet de "add extra button" code ook in de $(function(){...}), anders wordt ie te vroeg uitgevoerd (ik zag dat ook pas later, heb dat om 01:43 dus nog even aangepast ;-) ).