Ik heb een best wel stom probleem. Mijn laptop ging niet meer aan dus moest het opnieuw installeren (met behoud van bestanden).
Wamp met al mijn projecten staat er nog op alleen deed het het niet. Om localhost/ te laten werken moest ik iets van een microsoft c++ bestand installeren, dat werkte. Alleen toen ging ik naar localhost/phpmyadmin en kreeg toen deze error
mysqli_real_connect(): (HY000/2002): Kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd.. Ook zag ik dat er maar 1 van de 3 wamp services actief was (waarschijnlijk localhost/ zelf).
Weet iemand hoe ik dit weer kan oplossen?
Stel ik wil een hele nieuwe verse wamp installatie, is er dan een mogelijkheid om door de bestanden te graven en een specifiek database .sql bestand terug te vinden(heb die juist nodig voor een project waar ik aan werkte). Als dat mogelijk is, kan ik mijn huidige project met zijn bijbehorende database overzetten naar een verse wamp installatie.
Ik hoor graag van jullie wat de beste oplossing is, en eventueel hoe ik zonder localhost/phpmyadmin open heb staan, hoe ik bij de database bestanden kan komen.