Ik gebruik onderstaande code om de mails in een mail_inbox te zetten in onze database.
Dat verloopt best prima alleen van sommige sites wil hij niet de normale mail adres halen maar komt het binnen onder name als: "[email protected]" <[email protected]>
Graag gedaan ... let wel op. In jouw bovenstaand voorbeeld staat nu je overige code ook binnen de if-statement. Dat lijkt me niet de bedoeling. En die $tester moet dan $from worden.
Graag gedaan ... let wel op. In jouw bovenstaand voorbeeld staat nu je overige code ook binnen de if-statement. Dat lijkt me niet de bedoeling. En die $tester moet dan $from worden.
Oke, aangepast en werkt dan ook goed.
Ik heb trouwens alles van from omgezet naar tester aangezien from al bestond en dat kan natuurlijk niet dubbel haha maar hij doet het nu goed opslaan in de database alleen nu is de vraag hoe kan het script nu automatisch terugmailen? want dat werkt nog niet.
Die zal ik ook zeker opslaan, thx voor de tip maar dat gedeelte werkt al haha het gaat nu nog puur dat het script ook moet mailen naar dat adres maar dat werkt nog niet