Hallo, jullie allemaal, graag wil ik jullie mijn nieuwe site laten zien hier, het betreft Solidsky.nl.
Vlgs mij klopt alles redelijk, maar alleen bij het contact form krijgen we het niet voor elkaar om het telefoon nr. in het contact form in de mail te krijgen, er staat alleen een . bij tel. nr.
Mochten jullie andere kritische punten onder mijn aandacht willen brengen dan hoor ik dat uiteraard ook heel graag.
Het contact form probeer ik tevens in diverse andere sites van mij te implementeren maar dat is tot op heden nog niet gelukt.
de 2 gedeeltes in de html heb ik over genomen en tevens ook de gehele map assets, maar helaas zonder resultaat.
De site ziet er op het eerste ogenblik er prima uit.
- Het menu mag wel wat duidelijker, want witte dunne tekst op een foto is lastig te zien. Misschien is het een idee om een background achter de linkbuttons te maken?
- Het logo wordt wel erg klein met de tekst eronder. Misschien is het om een alternatief logo te maken zonder die tekst eronder als je omlaag scrollt.
- Verder raad ik aan de medewerkers een betere foto te gunnen waarin ze echt afgebeeld staan dat ze voor je klaar staan, in plaats van een privé-selfie. Pak de camera en maak wat leuke foto's (geen selfie's).
- Bij Ons Team: (Jack's is vd security) en genoeg te doen. Ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt. Vertel gewoon wat ze doen.
Hier staat gewoon "Uw telefoon nr.", mocht je ergens tegen aanlopen, dan is een nieuw topic met relevante code zeker welkom. Laten we dit topic houden voor het reviewen.
Je site doet het niet erg goed als ik niet akkoord ga met doorgeven van mijn data aan derden:
- Cloudflare, Inc. in Californië (cdnjs.cloudflare.com)
- Google LCC in Californië , (fonts.googleapis.com en fonts.gstatic.com)
- een of ander onbekend bedrijf via NameCheap, Inc. in Massachusets (use.fontawesome.com)
- een of ander onbekend bedrijf in Reijkjavik, IJsland (cdn.jsdelivr.net)
Het is ongepast om niets over deze datadeling te melden aan bezoekers van de website, het mag ook niet van de AVG.
Je kunt dit echter heel eenvoudig oplossen door die paar lettertypen en scripts vanaf je eigen server te hosten.
Iets anders dat opvalt: Indy ziet er wel erg jong uit voor assemblage?
[offtopic]Je hond heet Jack's. Ik vraag me af of die spelling correct is. Apostrof + s wordt gebruikt om bezit aan te geven in het Engels. Jack's bone. Ik vraag me af of een Nederlandse naam eindigend op 's correct is.[/offtopic]
ik zou toch de bullets bij kenmerken verwijderen
Bij contact moet ik een telefoonnummer en e-mail opgeven. ik vul altijd in "uw zaken niet". 1 mogelijkheid tot antwoord moet voldoende zijn.
Uw eigen telefoonnummer een beetje formateren zou beter zijn voor de leesbaarheid. zonenummer en dan groepen van 2. eventueel de 1° groep van 3