Is dit safe? Ik dacht van wel maar de site is laatst gehakt, dus even voor de zekerheid.
Bedankt,
Jean

$db = opendatabase();
$time = $_POST['time'];
$name = strip_tags(mysqli_real_escape_string($db, $_POST['name']));
$msg = strip_tags(mysqli_real_escape_string($db, $_POST['msg']));
$sql = "INSERT INTO dbname (time, name, msg) VALUES('$time', '$name', '$msg')";
mysqli_query($db, $sql);
een andere log dan access.log bedoel je?

[size=xsmall]Toevoeging op 21/08/2021 14:52:31:[/size]

en waar moet ik op letten?
De access_log. Kijk naar vreemde bestanden die zijn aangeroepen met een 200 http-code.

Logs van FTP-acties en logins kan je ook meenemen in je onderzoek.
Ik kan niet bij mn logs, ik had de pass van cpanel verandert en nu krijg ik errors als ik wil downloaden, dus maar even wachten.
Wat voor error?
HTTP error 401
Invalid Security Token
The requested URL does not contain your session’s correct security token.

You may have reached this error by copying and pasting a URL from a different cPanel, WHM, or Webmail session into your browser’s address bar. To resolve this situation, please take one of the following steps:

Go back one page and reload the URL, making sure that the /cpsess … / section of the URL remains the same.
Re-enter your account’s password below. This will assign your session a new security token. This new token will prevent you from using other pages of this application that may be open in other tabs.
Request information
Requested page: 404.shtml
Staat er gewoon .. ;-)
wat bedoel je? Ik krijg die logs niet gedownload, cookies weggegooid etc.

Go back one page and reload the URL, making sure that the /cpsess … / section of the URL remains the same.
Re-enter your account’s password below. This will assign your session a new security token. This new token will prevent you from using other pages of this application that may be open in other tabs.

Even refreshen in je cPanel, opnieuw inloggen en je kan weer verder gaan.
En anders kan je even een nieuw vers browser-scherm openen.
dat heb ik al een paar keer gedaan, cookies weggegooid, andere browser, ik kan alles doen in cpanel behalve die logs downloaden.
Probeer eens een privé-tabblad. En anders even bij de hosting vragen hoe dit zit.
Logs zou je altijd moeten kunnen downloaden.

Reageren