Beste mensen,

Ik heb voor mezelf een cijfersysteem gemaakt om mijn punten en SE-punten met weging in te kunnen voeren in een systeem, die alle gemiddelden en dergelijke uitrekent.
Dit systeem is te bezichtigen op http://cijfers.xalo.nl.

Nu wil ik er nog wat extra dingen bijvoegen, heeft iemand nog ideeën om erbij te implimenteren?

Greetings, Xalo
grafiekje tekenen met je wekenlijkse of dagenlijkse of maandenlijkse punten :)
jaar overzicht lol
koen schreef op 14.10.2005 21:25
grafiekje tekenen met je wekenlijkse of dagenlijkse of maandenlijkse punten :)
jaar overzicht lol

Helemaal niet zo'n gek idee!
Misschien wel vet inderdaad :)

Ik heb op mijn site van mijn weerstation ook grafieken staan, deze kan ik natuurlijk ook gebruiken voor punten.

Goed idee! Thanks! :D

Nog meer ideeën zijn natuurlijk welkom :D
Uitrekenen wat je mag halen op devolgende toets en toch nog voldoende kan staan (ik weet het, slechte mentaliteit :) )
Jelmer schreef op 14.10.2005 21:42
Uitrekenen wat je mag halen op devolgende toets en toch nog voldoende kan staan (ik weet het, slechte mentaliteit :) )

Klik eens op een vak waar ik een onvoldoende sta :D

Dat heb ik al toegevoegd :)
Standaard rekent hij het op weging 1 t/m 5 uit om een 5,5 te halen, je kan zelf instellen of je een hoger punt wilt (ja ik weet het, er zit nog geen limiet aan.. ;) )

Iig thanks voor het denken :D

Edit:
O wacht, jij bedoeld net omgekeerd ;)
Eventueel wel een goed idee, maar dat moet ik nog even aanzien of ik dat toe wil voegen ;) Haha :D
Mischien beter id bij het gemiddelde van SE Toeten dat staat nu op 0.57.. Dat als je wanneer je geen toets hebt gedaan voor vakken hem ook nie mee laat tellen bij dat gemiddelde.
Dat doet hij ook niet, je kijkt verkeerd ;)
Die 0.57 staat voor het gemiddelde aantal toetsen per vak (waarbij hij wel alle vakken telt) :)

Meer mensen zeiden dat het te dicht op elkaar stond, maar ik vind dat niet echt, maar misschien wijzig ik het.

Overigens ga ik morgen een extra systeem maken die eventueel voor onze school geschikt is, misschien zijn ze er in geïnteresseerd :D

Edit:
Het staat nu wat meer uit elkaar, beter? :)
IS het later open beschikbaar?
Jelmer schreef op 14.10.2005 22:44
IS het later open beschikbaar?

Het script?
Nee, deze geef ik zover ik in mijn gedachten heb niet vrij, want ik wil het voor mezelf uniek houden.

Overigens wil ik het misschien wel voor onze school zo maken, zoals je in mijn vorige post kunt lezen.

Veel mensen vragen het of ik het script openbaar wil maken, maar dat staat nu (nog) niet echt in mijn planning ;)
Dit snap ik dus niet!!!
Wel hier verder geholpen (voor niets) willen worden en nieuwe ideeen opdoen en dan niet de source open zetten.

Nou sorry hoor mijn ideeen krijg je dan ook niet want dit is ook niet voor jou hahahahahahahahahahahahahahahaha

Zie je de kronkel en hebzucht...

Suc6 met alles wat je doet of gaat doen....
Het ziet er mooi uit! je zou nog iets van perioden kunnen inbouwen.

Reageren