Beste mensen,

Ik heb voor mezelf een cijfersysteem gemaakt om mijn punten en SE-punten met weging in te kunnen voeren in een systeem, die alle gemiddelden en dergelijke uitrekent.
Dit systeem is te bezichtigen op http://cijfers.xalo.nl.

Nu wil ik er nog wat extra dingen bijvoegen, heeft iemand nog ideeën om erbij te implimenteren?

Greetings, Xalo
lissy schreef op 15.10.2005 08:51
Dit snap ik dus niet!!!
Wel hier verder geholpen (voor niets) willen worden en nieuwe ideeen opdoen en dan niet de source open zetten.

Nou sorry hoor mijn ideeen krijg je dan ook niet want dit is ook niet voor jou hahahahahahahahahahahahahahahaha

Zie je de kronkel en hebzucht...

Suc6 met alles wat je doet of gaat doen....

Beste peuter,

Ik heb hier inderdaad zelf een systeem gemaakt en ik zou graag alleen maar tips willen hebben van wat ik nog kan toevoegen, als jij weet wat tips zijn.
Als je het niet normaal vind dat ik alleen maar tips vraag, dan ben je echt van de wereld af gerukt.
Post dan ook niet!

Ik ben in ieder geval blij dat anderen wel normaal willen posten :)

Mvg Xalo

Han schreef op 15.10.2005 09:31
Het ziet er mooi uit! je zou nog iets van perioden kunnen inbouwen.

Misschien wel een goed idee ja, dat kan ik maken door middel van de data en dan ook nog het gemiddelde over de periodes.

Ga ik misschien inbouwen :D

Mvg Xalo
Niet zo moelijk om een dergelijke systeem te maken
Lees haar post dan ook even goed...
Ze bedoelde het niet serieus...
Willem-Jan schreef op 15.10.2005 16:32
Lees haar post dan ook even goed...
Ze bedoelde het niet serieus...

Dat kan ik er niet bepaald uit opmaken.

Maar ik ben nu in ieder geval bezig aan het PTA-systeem toe te voegen, ja eigenlijk is deze al toegevoegd, maar ik voeg nu alle inhoud toe :)
Hé zoiets heb ik een jaartje geleden ook gemaakt...
http://bncijfers.bn.funpic.de/ , is beejte minder uitgebreid enzo, gebeurt niets meer mee enzo, maar heb het wel :P..
Jorik schreef op 15.10.2005 18:15
Hé zoiets heb ik een jaartje geleden ook gemaakt...
http://bncijfers.bn.funpic.de/ , is beejte minder uitgebreid enzo, gebeurt niets meer mee enzo, maar heb het wel :P..

Blijkt dat veel mensen dit soort dingen hebben gemaakt volgens mij :D
Wel leuk! :)
@Maik:

hahahahahahahahahahahahahahahaha

Lijkt me aardig duidelijk.
Maar maakt ook niet uit...

Ontopic:
Het is ook een handig idee!
Ik hou ze nou gewoon bij in Excel, eigenlijk wel zo makkelijk, en op m'n USBstikkie heb ik ze zo bijna altijd bij me, vindt ik eigenlijk makkelijker dan zo'n siteje..
Heb er dan wel geen berekningen meer bij in, omdat ik dat ff niet meer nodig vond (en er eigenlijk NIETS meer van snapte hoe het nou eigenljk in godsnaam bij onswerkt:)
Willem-Jan schreef op 15.10.2005 19:13
@Maik:

hahahahahahahahahahahahahahahaha

Lijkt me aardig duidelijk.
Maar maakt ook niet uit...

Ontopic:
Het is ook een handig idee!

Ah oke :)
Dan sorry tegen haar :) ..

Thanks btw :)
is al goed en ach wat zal ik zeggen... nee ik zeg maar niets meer...

Reageren