Ik wil in een gpx file gaan lezen vanaf een bepaalde plaats(vb waar telkens <wpt begint) , daar maak ik dan een file van fread($fopen, 3800); met deze grootte, daarna moet er terug gezocht worden naar <wpt om terug een file van 3800 van te maken.
Ziet iemand dit zitten om hier een klein voorbeeld van te geven ?
Als je wil kan ik altijd de gpx aan iemand laten geworden.(blijkbaar kan ik hier geen file doorsturen)
Maar waarom? Wil je grote kans hebben dat het straks fout gaat als er een namespace wordt aangebracht?
Als je wilt weten hoe reguliere expressies werken, kan je beter een ander voorbeeld gebruiken.
Je hebt met SimpleXML het ideale gereedschap die ervoor zorgt dat het haast niet fout kan gaan. Als je het zelf gaat doen met blote handen en door het wiel opnieuw uit gaat vinden, dan heb je zeker kans dat het ooit eens fout gaat. En je wilt toch geen fouten aanleren?
Ik wil de informatie die een cache bevat opslaan in mijn database.
de cache begint bij <wpt en eindigt bij </wpt> enkele gegevens die daar tussen zitten wil ik gaan opslaan, en dan verder doen naar 2de cache enz... tot einde gpx file deze kan soms honderden cachen bevatten.
Anders moet je me eens uitleggen hoe een andere manier werkt ??