Heey,

Kijk mijn mooie Windows Vista look dan:
http://im....st&id=1012

Ziet er niet slecht uit hè?
Je moet wel het beeld/plaatje vergroten tot maximaal, anders ziet het er niet uit

Voor kleine beeldschermen raad ik dit plaatje niet aan(klein is 800x600), want niet iedereen heeft een 1280x1024 resolutie ^^

(Voor degenen die het niet weten: Windows Vista wordt de nieuwe Windows en komt eind 2006 uit)
Ziet er mooi uit!
En nou moeten wij zeker vragen hoe kom je daar aan?
Kan wel. Maar ik heb hem van Bedrockplace maar je moet je dan wel registreren.

(Ik sta daar geregistreerd als The Triad omdat Sebas, Sebazzz, Sebastiaan etc al bezet waren :( )
Windows Vista is voor mietjes...

Maarja, dat vind ik... een persoon die weigert via msn te communiseren sinds mijn windows messenger 4.nogwat niet meer werkte. Ik heb 10 seconden geprobeerd mijn weg te vinden in msn 7.. tering wat een bloated stukje pleurissoftware is dat toch.

Vista gaat dezelfde kant op, het ziet er vast allemaal leuk en mooi uit, maar al die extras zijn de eerste dingen die ik eruit zou slopen.
Ik heb het over het uiterlijk, Arjan. ;) Niet over Vista zelf, want het oog wil ook wat. En MSN staat nou eenmaal gelijk aan reclame ja, niks aan te doen. Maar wat dat betreft vind ik Yahoo! nog een groter stuk pleurissoftware

Bovendien, Microsoft heeft belooft om FireFox en andere 'alternatieve' software wat meer ruimte te geven
Bof, lijkt er niet zo fel op, startbalk wel, maar de vensters niet... Heb hier een beta van vista liggen ^^
De Bèta? Jaja.
en_longhorn_beta1_dvd

DVD van 2.41 gig... :)
Leuk om te weten een tijdje geleden de computer kast opgeruimd.
Windows 3.1: 5 diskettes
Windows 95: 25 diskettes/1 cdrom
Windows 98: 1 cdrom
Windows Vista: 1 dvd
Ook voor office
1 diskette, 5 diskettes, 1 cdrom
Duidelijk is dat de producten groter zijn geworden toch hebben ze eigen lijk dezelfde werking
Webmakerij schreef op 24.10.2005 21:16
Leuk om te weten een tijdje geleden de computer kast opgeruimd.
Windows 3.1: 5 diskettes
Windows 95: 25 diskettes/1 cdrom
Windows 98: 1 cdrom
Windows Vista: 1 dvd
Ook voor office
1 diskette, 5 diskettes, 1 cdrom
Duidelijk is dat de producten groter zijn geworden toch hebben ze eigen lijk dezelfde werking

En ook steeds meer eisen stellen aan je hardware, wat dan ook weer zorgt dat die markt blijft draaien, en je er "hopen" geld in stopt...

Reageren