Heey,

Kijk mijn mooie Windows Vista look dan:
http://im....st&id=1012

Ziet er niet slecht uit hè?
Je moet wel het beeld/plaatje vergroten tot maximaal, anders ziet het er niet uit

Voor kleine beeldschermen raad ik dit plaatje niet aan(klein is 800x600), want niet iedereen heeft een 1280x1024 resolutie ^^

(Voor degenen die het niet weten: Windows Vista wordt de nieuwe Windows en komt eind 2006 uit)
@Sebastiaan
Je moet de DirectX-desktop proberen aan te zetten, dan krijg je pas de echte Viste-look.
Zie Paul Thurrot's site voor een complete review met veel meer mooiere screenshots.

En dan te bedenken dat ik hier achter een OS zit dat al 4 jaar lang een desktop heeft die wordt aangedreven door een 3D-kaart en met schaduwen en sugarsweet eye-candy rechtstreeks van Jamin :)
Werkt dat vista nou volledig op een database-structuur of hebben ze dat nou nog niet voorelkaar?
Hebben ze eruit gehaald omdat ze daar geen tijd meer voor hadden. Komt waarschijnlijk later als add-on. (winFS heb ik het nu over)
Pff, draaide die troep tot de laatste longhorn build 5012 ofzo?
Mja, tis 3x niets, veel te zwaar, WinXP draait hier beter :O
@Rafael: Hoe kom jij aan vista?

Ik vind Xp tot nu toe wel het leukst ^^
Han schreef op 24.10.2005 22:05
@Rafael: Hoe kom jij aan vista?

Ik vind Xp tot nu toe wel het leukst ^^

Via m'n school... :)
Arjan Kapteijn schreef op 24.10.2005 20:51

Maarja, dat vind ik... een persoon die weigert via msn te communiseren sinds mijn windows messenger 4.nogwat niet meer werkte. Ik heb 10 seconden geprobeerd mijn weg te vinden in msn 7.. tering wat een bloated stukje pleurissoftware is dat toch.

Hé, iemand om mee te praten.

'tis jammer dat msn zoveel poorten openzet, en zoveel troep makkelijk accepteerd, anders hadden ze een kans op een goed product. Bij ons op het werk is het sinds msn 7 gewoon verboden om op je pc te hebben, doordat ze met bugfixes weer andere (en meestal grotere) bugs produceren.

Jah mensen. Skype is the easy way.....
Vind de screenshots van Windows Vista nog niet echt denderend.

Jelmer

Reageren