Ik zit even twee dagen in een hotelletje lui. Tot donderdag ;-)))
Erg leuk om te weten, haha ^^
Veel plezier
*me pakt vast in voor vrijdag, gaat 8 dagen naar Rome :)
Have fun enne..... tuurlijk effies een internetcafe in om ons de details te vertellen hahahahahaha

CU

lissy
Dit hotel heeft een internet-corner, waar je als gast gebruik van kunt maken :-))))

Ik zie dat er al wat reacties zijn op mijn script, maar DAAR heb ik nog ff geen tijd voor. Ik ga lekker de stad in, een borrel pakken! cu all
Ooooow hou op, ik moet nog 3.5 weekjes wachten tot m'n vakantie....2 weekjes naar .pt, ik kan niet wachten.

Geniet ervan!
ik ga vrijdag een heerlijk weekendje weg naar rolde(bij assen) daar is een heel nieuw vakantiepark, die moeten we maar eens gaan uitproberen. maar waar zit jij dan jan
TnT schreef op 26.10.2005 14:18
ik ga vrijdag een heerlijk weekendje weg naar rolde(bij assen) daar is een heel nieuw vakantiepark, die moeten we maar eens gaan uitproberen. maar waar zit jij dan jan

Momenteel in het centrum van Groningen. Gezellige stad trouwens! Was er nog nooit geweest, maar ik kan het zeker aanraden :-)
Jelmer schreef op 25.10.2005 10:46
Veel plezier
*me pakt vast in voor vrijdag, gaat 8 dagen naar Rome :)

Heb het nog beter ;)
Ik ga over 2 weken 3 dagen naar text
twee weken later 5 dagen naar terschelling
en weer 2 weken later 7 dagen naar Gothenburg <--> Zeebruge 2 keer heen en weer <-- ja per boot! :)
Jan Koehoorn schreef
Momenteel in het centrum van Groningen. Gezellige stad trouwens! Was er nog nooit geweest, maar ik kan het zeker aanraden :-)

Ben je ook per trein gekomen, via Groningen CS over het Groninger Museum (ronde gedeelte is van Starck) en dan door die prachtige ahum hoerenbuurd naar het centrum :)

Eris schreef
Heb het nog beter ;)
Ik ga over 2 weken 3 dagen naar text
twee weken later 5 dagen naar terschelling
en weer 2 weken later 7 dagen naar Gothenburg <--> Zeebruge 2 keer heen en weer <-- ja per boot! :)

Zo goed heb ik het niet hoor. Tis met school, dus goedkoop hotel, eerst 7 uur bus om bij het vliegveld in Duitsland te komen, dan 's nachts vliegen en dan 7 dagen lang van 8 tot 10 door Rome geschiedenis en KCV volgen. Maar als je het anders brengt, klinkt het wel leuk :)
KCV? Bij ons heet dat CKV!
Kunstreis staat onze school bekend om hellaas is dat alleen voor VWO'ers (zit ik dan met mijn havo -)

Reageren