Ik zit even twee dagen in een hotelletje lui. Tot donderdag ;-)))
Webmakerij schreef op 26.10.2005 16:25
KCV? Bij ons heet dat CKV!
Bij ons ook. En het is een ***vak vindt ik. Ik hou zowieso al niet van kunst.
3-4-5 november
Naar etretat in Normandie frankrijk
Even uitwaaien
Wij hebben CKV en KCV. CKV (culturele kunstzinnige vorming) en is bij ons keuzevak, en is een soort uitgebreide versie van tekenles, KCV (klassieke culturele vorming) is vooral een soort geschiedenis, als uitbreiding op Latijn en Grieks, is verplicht, en is weer zo'n typisch vak waar ik onvoldoendes op ga halen, omdat ze verdorie jaartallen vragen i.p.v. de verhalen. Die dingen zijn toch niet te onthouden!

IIg, bij ons op het Gymnasium ga je als 5e klasser op romereis formeel gezien voor KCV.
Op HAVO krijg je alleen CKV op VWO KCV met de keuze CKV erbij te nemen.
Wij hebben gelukkig alleen CKV en dat is al k*t. Gelukkig ga ik dat niet kiezen :D
Bassie woont toch ook ergens in groningen?
Jelmer schreef op 26.10.2005 15:40
Ben je ook per trein gekomen, via Groningen CS over het Groninger Museum (ronde gedeelte is van Starck) en dan door die prachtige ahum hoerenbuurd naar het centrum :)

Nee, gewoon met de auto. Vandaag in het Groninger museum geweest. Best mooi, fototentoonstelling. De hoerenbuurt ben ik ook overheen geweest, maar dat had ik pas door toen er op een raam geklopt werd. Ik dacht nog: vriendelijke mensen, hier in Groningen ;-)
whahahahahah lol
@Marien: Bas schijnt hier ergens in Leeuwarden te wonen

Reageren