Warning: main(./cfgs/headers.php): failed to open stream: Too many open files in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/index.php on line 5
Warning: main(): Failed opening './cfgs/headers.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/index.php on line 5
Warning: main(./cfgs/functions.php): failed to open stream: Too many open files in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/index.php on line 20
Warning: main(): Failed opening './cfgs/functions.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/index.php on line 20
Fatal error: Call to undefined function: check_login() in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/index.php on line 22
Ik had net wel een error toen ik een tut was een lezen:
Warning: mysql_connect(): Can't create UNIX socket (24) in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/cfgs/mkdbconn.php on line 4
Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/cfgs/mkdbconn.php on line 4
Warning: mail(): Could not execute mail delivery program '/usr/sbin/sendmail -t -i ' in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/cfgs/mkdbconn.php on line 24
De connectie met de database is mislukt.
Probeer het over enkele minuten opnieuw. Blijf niet de pagina herladen (refreshen). Wanneer u dit wel doet wordt de database alleen nog maar meer belast. Er is een e-mail gestuurd naar één van de administrators.
[quote=Steffan schreef op 27.10.2005 17:05]Ik dacht net 'Hé waarom heb ik daar geen last van!' Een paar seconden later: Krijg ik ook errors. Ik heb er in Firefox veel last van in opera NIET!
Dan heb je in Opera waarschijnlijk nét op het goede moment geklikt. Het ligt namelijk aan de server waar phphulp op draait en niet aan de clients.[/quote]