Warning: main(./cfgs/headers.php): failed to open stream: Too many open files in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/index.php on line 5

Warning: main(): Failed opening './cfgs/headers.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/index.php on line 5

Warning: main(./cfgs/functions.php): failed to open stream: Too many open files in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/index.php on line 20

Warning: main(): Failed opening './cfgs/functions.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/index.php on line 20

Fatal error: Call to undefined function: check_login() in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/index.php on line 22

Dit komt me toch een beetje te vaak voor bas
sinds wanneer heb jij er last van dan?
ik nog niet eens zo heel lang
maar vandaag meer dan normaal
Erik schreef op 27.10.2005 15:47
@ SanThe

wat bedoel je precies met je post?

Je kan het max open files aantal verhogen.
Als je op de prompt hetvolgende commando ingeeft zie je hoeveel files er openstaan.
sysctl kern.nfiles

En met dit commando kun je zien op hoeveel het max open files staat.
sysctl kern.maxfiles

Ik weet niet zeker of de syntax correct is voor linux/unix
Zelf draai ik op openBSD, maar de commando's zullen vast niet zoveel schelen.

Edit: Dit is de voor de server met de problemen bedoelt, niet voor de clients
Ik had net wel een error toen ik een tut was een lezen:
Warning: mysql_connect(): Can't create UNIX socket (24) in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/cfgs/mkdbconn.php on line 4

Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/cfgs/mkdbconn.php on line 4

Warning: mail(): Could not execute mail delivery program '/usr/sbin/sendmail -t -i ' in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/cfgs/mkdbconn.php on line 24
De connectie met de database is mislukt.

Probeer het over enkele minuten opnieuw. Blijf niet de pagina herladen (refreshen). Wanneer u dit wel doet wordt de database alleen nog maar meer belast. Er is een e-mail gestuurd naar één van de administrators.

Onze excuses en bedankt voor het begrip.

Het PHPhulp team
Ik dacht net 'Hé waarom heb ik daar geen last van!' Een paar seconden later: Krijg ik ook errors. Ik heb er in Firefox veel last van in opera NIET!
Steffan schreef op 27.10.2005 17:05
Ik dacht net 'Hé waarom heb ik daar geen last van!' Een paar seconden later: Krijg ik ook errors. Ik heb er in Firefox veel last van in opera NIET!

Edit: Toch wel in opera :(
het is serverside dus dat zal wel schijn zijn
Steffan schreef op 27.10.2005 17:05

Dan heb je in Opera waarschijnlijk nét op het goede moment geklikt. Het ligt namelijk aan de server waar phphulp op draait en niet aan de clients.
Dit komt vooral snachts voor, gister rond 4 uur kon ik helemaal niet meer op PHPhulp :S

2de x dit ik dit typ vanwege een errror ? :S
nu net weer ik kon er eventjes niet op
SanThe schreef op 27.10.2005 17:07
[quote=Steffan schreef op 27.10.2005 17:05]Ik dacht net 'Hé waarom heb ik daar geen last van!' Een paar seconden later: Krijg ik ook errors. Ik heb er in Firefox veel last van in opera NIET!

Dan heb je in Opera waarschijnlijk nét op het goede moment geklikt. Het ligt namelijk aan de server waar phphulp op draait en niet aan de clients.[/quote]

Zie mijn edit die ik allang had gemaakt :P

Reageren