Warning: main(./cfgs/headers.php): failed to open stream: Too many open files in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/index.php on line 5
Warning: main(): Failed opening './cfgs/headers.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/index.php on line 5
Warning: main(./cfgs/functions.php): failed to open stream: Too many open files in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/index.php on line 20
Warning: main(): Failed opening './cfgs/functions.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/index.php on line 20
Fatal error: Call to undefined function: check_login() in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/index.php on line 22
OK dat lukt voor de rest dus niet en dan krijg ik ook allemaal dezelfde meldingen???
Tja...ik meld het maar even zodat jullie (het team) op de hoogte zijn :-)
Gezien de banners / advertenties die hier staan verwacht ik niet dat dat een probleem zal vormen, daarnaast is er nog Halma.nl die daar ook zijn steentje in bij zou kunnen dragen...ik weet niet waar phphulp.nl nu op draait, in ieder geval gaat dit niet goed :|
Je hebt een redelijk goedlopende community, dus daar mag ook wel wat voor gedaan worden.
Hoe heette de provider van deze ruimte ook al weer, van H...?
Ik denk dat de mensen daar het wel kunnen oplossen, aangezien zij de servers beheren. Het wordt nu wel heel erg erg, 6 keer laden om alleen deze pagina al te krijgen.