Warning: main(./cfgs/headers.php): failed to open stream: Too many open files in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/index.php on line 5

Warning: main(): Failed opening './cfgs/headers.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/index.php on line 5

Warning: main(./cfgs/functions.php): failed to open stream: Too many open files in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/index.php on line 20

Warning: main(): Failed opening './cfgs/functions.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/index.php on line 20

Fatal error: Call to undefined function: check_login() in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/index.php on line 22

Dit komt me toch een beetje te vaak voor bas
ja indd Jelmer
Halma.nl was het, ik typ nu even een e-mailtje of zij toevallig onlangs nog instellingen hebben veranderd, en of ze even willen kijken of ze het probleem misschien kunnen oplossen.
Probleem is opgelost.

Oorzaak was onze backup programma die meervoudig probeerd te backupen.

We zoeken nu een andere oplossing voor de backup.

Groeten,

Arjen Halma
Halma Automatisering
Over meervoudig gesproken ^^,

Maar erg bedankt!
Ik had een mailtje onder ticket 401 gestuurd, maar laat dat nu maar zitten.

Update:
Weten jullie zeker dat het verholpen is, ik probeerde dit bericht net toe te voegen, maar kreeg weer een 'to many files open' foutmelding. Of zijn dit nog na-effecten. Laten we het hopen.
ik krijg de errors nog steeds anders ;)
Probleem is totaal niet verminderd.
heb er ook last van :|

Volgens mij zit het ook nog ergens anders in
Ja idd nog steeds :S Kga nu maar naar wmcity.nl ;) :P
Ziet er goed uit, geen meldingen tot nu toe.

Arjen

Reageren