auto's

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end developer (Magento2)

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als senior .NET ontwikkelaar en aankomend lead developer ben jij in één van de drie development teams verantwoordelijk voor het volgende: • Jij hebt een oogpunt op modernisering en bent verantwoordelijk voor de technische staat en architectuur van de applicatie; • Jij bent verantwoordelijk voor het reviewen van de technische haalbaarheid van verschillende onderwerpen; • Jij bent verantwoordelijk voor een goede aansluiting binnen het multidisciplinaire team en de bijbehorende taken; • Jij bent verantwoordelijk voor het aandragen van verbetervoorstellen en ontwikkelstandaarden in zowel de techniek als architectuur; • Jij bent meewerkend voorman en ondersteunt en coacht jouw team op

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

The role of Lead C++ Developer As Lead C++ Developer at KUBUS you will be responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the desktop applications of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go for innovation and quality in our development. In your role as

Bekijk vacature »

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Low-code developer

Functie omschrijving Heb jij altijd al een training willen volgen in het buitenland? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alphen ad Rijn zijn wij op zoek naar kandidaten die aan de slag willen als Low Code Developer! Beschik jij over HBO/WO nivo, bij voorkeur Informatica, maar een ander technische opleiding zoals bijv. wiskunde, natuurkunde is ook goed. Heb jij aantoonbare affiniteit met IT en ben jij gedreven, enthousiast, communicatief vaardig en klantgericht? Lees dan snel verder! Je wordt getraind tot een volwaardig Low Code Developer, het traject ziet er als volgt uit: Start 1e week januari, opleiding van 3 weken

Bekijk vacature »

Traineeship IT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Jij als developer gaat ons helpen onze producten verder te ontwikkelen en in te zetten in de markt. Op dit moment bestaat ons SaaS product uit 3 componenten die zowel los als in een pakket gekocht kunnen worden. Het gaat hier om een online kaartapplicatie, een workflow tool en een monitoring tool. Momenteel zijn wij 3 jaar geleden gestart met de ontwikkeling. De tech-stack waarmee we werken is voornamelijk Javascript, Vue.js en Python. Daarnaast gebruiken wij FaundaDB als database en werken we veel met GIS applicaties. De uitdaging die we momenteel hebben is dat we momenteel een intern team

Bekijk vacature »

Full stack ontwikkelaar Laravel, Vue.js

Functie Als ontwikkelaar binnen deze organisatie hou jij je voornamelijk met lopende projecten voor de verschillende klanten. Zo bouw je de ene dag aan prijsschifting systemen en de andere dag onderzoek je crawlers en stel je ze zo in dat de data goed binnen komt binnen het systeem. Daarnaast bouw je mee aan dashboards en ben je dus constant bezig met het verbeteren van het platform. Er is een vaste werkwijze, zo werken ze met Trello kaarten en onderverdelen ze deze aan het begin van iedere week onder de developers. Dit wordt door de lead developer gedaan, maar in samenspraak

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Romano

Romano

31/05/2006 19:36:00
Quote Anchor link
Heya php'ers

Ik wil voor mijn race/cartuning site een soort race game met php maken. Maar ik ben nu nog een vreselijke n00b in php.

Ik wil mijn leden een auto laten kopen met een starttarief dat ze daarmee moeten racen tegen andere leden. Bij elke race krijgen ze een geldprijs en met die gewonnen geldprijs moeten ze later nieuwe auto's kopen.

Als jullie nu globaal willen vertellen wat ik zoal nodig heb en hoe het in elkaar zit, dan ga ik zelf vogelen om het in elkaar te zetten.

Alvast bedankt
Mvg,
Romano

PHP hulp

PHP hulp

13/07/2025 04:40:15

Gerben G

Gerben G

31/05/2006 19:40:00
Quote Anchor link
Even een vraagje weet je hoe je met mysql moet werken??

Romano

Romano

31/05/2006 19:41:00
Quote Anchor link
een beetje weet wel ongeveer hoe je het in de database moet zetten en eruit moet halen.

Harmen

Harmen

31/05/2006 19:47:00
Quote Anchor link
Database
Inlogsysteem [Staat hier wel bij PHP-scripts]
Verder een bult script, maar het is handig meer van PHP af te weten als je zo'n script wil maken

Hoe wil je dat spel btw zelf doen; dat gaat natuurlijk niet in PHP, wel in flash, maar gaat flash en PHP samen?
Geen ideej

Gerben G

Gerben G

31/05/2006 19:47:00
Quote Anchor link
Je maakt een script waar je auto's mee kunt kopen, en dus degene die ze koopt toevoegd in een database.

en het geld afgeschreven wordt van de gene die de auto koopt.

dan zorg je dat je een script maakt zodat de mensen elkaar kunnen uitnodigen/uitdagen voor een race.

en de winnaar van de race (die kun je met rand bepalen)
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php

$winnaar = rand (1,2);
If ($winnaar == '1')
{

//speler 1 wint
}
else
{
  //speler 2 wint.
}

en daar dan de update query's uitvoeren.

Dit is zo'
n beetje de basis

Romano

Romano

31/05/2006 19:52:00
Quote Anchor link
dankje donhertog ik ga eens proberen als het niet lukt vraag ik nog wel wat!

Gerben G

Gerben G

31/05/2006 19:53:00
Quote Anchor link
succes ermee

Baken

Baken

31/05/2006 21:44:00
Quote Anchor link
Rand(); is wel heel gemakkelijk...bovendien zou dan een smart kunnen winnen van een F1 auto?

Flexx

flexx

31/05/2006 21:58:00
Quote Anchor link
ja dat is heel makkelijk maar ja

Mark L

Mark L

31/05/2006 22:10:00
Quote Anchor link
moet je met procenten enzo doen...

F1 = 10000
smart = 100

10000 + 100 = 10100

F1 10000 / 10100 * 100 = afgerond 99%
Smart 100 / 10100 * 100 = afgerond 1%

zoveel kans om te winnen...

zulk soort spellen zijn altijd 1 grote rekensom...

en dan kan je zo doen:

F1 daagt smart uit
F1 = auto1
Smart = auto2

$getal = rand(1,100);
if ($getal <= $auto1 (99% dus)) {
//auto1 wint
}
elseif ($getal > $auto2 (1% dus)) {
//auto2 wint
}
else {
echo "De wedstrijd heeft niet plaatsgevonden door een storing in 1 van de auto's.";
}

Zoiets?

Mark L

Mark L

31/05/2006 22:11:00
Quote Anchor link
en een pot.. dat auto2 moet acceptere voor de race begint...

en ze moeten allebei een bepaald bedrag inleggen (door auto1 bepaald)

bijvoorbeeld 500... en auto 1 wint..
krijgt auto1 1000 terug.. enzo...

Mark L

Mark L

31/05/2006 22:13:00
Quote Anchor link
En een 3/meer race... met meerdere racen.. moeilijker, aar met meer geld..

en dat je auto rijervaring/wat dan ook krijgt... per rit en al heb je een neiuwe auto dan is dat weg... met rijervaring rijd je auto beter

met auto-onderdelen stuk..

Ik verzin maar wat...

het moet niet alleen racen zijn.. wel xtra.. alleen ja.. ook niet té veel.. dan is het onoverzichtelijk

Frank -

Frank -

31/05/2006 22:19:00
Quote Anchor link
Kortom, ga eerst maar eens uitschrijven hoe jij dat racen e.d. in gedachten hebt. Wat Markiej al schrijft, daar zijn vele, vele mogelijkheden in. Voor dit soort opzetjes ben je al gauw enige honderden pagina's aan documentatie kwijt wil je een goed doordacht systeem gaan opzetten. Heel simpel kan natuurlijk, maar dan is het maar de vraag of de bezoekers/spelers daar op zitten te wachten.

Flexx

flexx

31/05/2006 22:26:00
Quote Anchor link
en hij moet ook beveiligd zijn tegen abusers zoals ik:p

zonder beveiliging is je script waardeloos:|

en zijn ze een leuk doel wit voor mensen zoals mij:p
die graag criminals die bagger zijn wat schade aanbrengen:p

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

31/05/2006 22:43:00
Quote Anchor link
@flex.

Ik ben met je eens dat een script zonder beveiliging waardeloos is.

Wat ik niet met je deel is dit "die graag criminals die bagger zijn wat schade aanbrengen:p"

Ik zou graag zien dat je dat soort dingen ook gewoon voor je houdt.

en BTW:
doel wit --> doelwit
zoals mij --> zoals ik
aanbrengen--> toebrengen

Gerben G

Gerben G

31/05/2006 22:44:00
Quote Anchor link
@ klaasjan

als we dan toch fouten gaan verbeteren

het is flexx met bubbel x

Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

31/05/2006 22:45:00
Quote Anchor link
Ik hoop dat je een goede editor hebt voor PHP, en dan doel ik niet op Editor's van Macromedia of van Microsoft.

Anders raad ik je PHP Designer 2006 aan, omdat dit vele handige functies heeft om makkelijk php scripts te schrijven. Ik gebruik dit sinds een half jaar, en het is stukken beter dan kladblok (wat ik eerst gebruikte).

Jelle -

Jelle -

31/05/2006 22:46:00
Quote Anchor link
En is niets mis met de producten van macromedia. (vind ik)

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

31/05/2006 22:46:00
Quote Anchor link
@ Donhertog het is inderdaad met BUBBEL x LOL

Gerben G

Gerben G

31/05/2006 22:47:00
Quote Anchor link
Offtopic:

ik gebruik tegenwoordig Crimson Editor
ik gebruikte eerder Notepad++

Flexx

flexx

31/05/2006 22:47:00
Quote Anchor link
ach wat boei mij nl op i-net

waar ik naar toe wil!

ik krijg steeds te horen kijk mij site zelf gemaakt
maar in het praktijk is gewoon alles geupload!

en daar kan ik niet tegen.

en daarom wil ik zulke site graag de vernieling in brengen.

en omdat hacken niet mag doe ik het met bugs!

maar is bijzaak!

hoop dat je crime een succes word;)

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.