auto's

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

Front-end developer wanted! (Angular, React, Vue.j

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Software developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een Software developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP),

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

Back end developer Digital agency

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 20 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Voor een opdrachtgever in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een programmeur. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op

Bekijk vacature »

Node.js developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Full Stack PHP Developer

Functieomschrijving Ervaren PHP Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT team van een organisatie in de regio Ermelo gaat versterken. Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die deze innovatieve organisatie nog een stap verder gaat brengen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je bent verantwoordelijk voor het samenwerken met een externe partij het is hierbij jouw taak om deze partij uit te dagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

C# .NET Ontwikkelaar ASP.NET

Samengevat: Deze werkgever is een inkooporganisatie. Ben jij een ervaren .Net ontwikkelaar? Heb je ervaring met .Net en C#? Vaste baan: C# .NET Developer .Net MBO HBO €3.100 - €4.300 Onze missie is: “Een essentiële bijdrage leveren aan het verlagen van de integrale kostprijs van de aangesloten groothandels, middels het bundelen van inkoopvolume en het creëren van synergie met en tussen de groothandels en leveranciers, met scherpe inkoopprijzen, goede handelscondities en gerichte dienstverlening als resultaat” Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! De branche van dit

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

Als 3D BIM add- on ontwikkelaar bij KUBUS ontwikkel je add-ons (BCF Managers genaamd) voor de toonaangevende building information modeling (BIM) programma's Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD en Tekla Structures. BCF Managers maken gegevensoverdracht mogelijk tussen BIM-software en BIMcollab. Je werkt zowel aan de front- als aan de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »

Front-End Developer

Als Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Front-End Developer bij Coolblue? Als Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve oplossingen en presenteert dit graag binnen het team. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Romano

Romano

31/05/2006 19:36:00
Quote Anchor link
Heya php'ers

Ik wil voor mijn race/cartuning site een soort race game met php maken. Maar ik ben nu nog een vreselijke n00b in php.

Ik wil mijn leden een auto laten kopen met een starttarief dat ze daarmee moeten racen tegen andere leden. Bij elke race krijgen ze een geldprijs en met die gewonnen geldprijs moeten ze later nieuwe auto's kopen.

Als jullie nu globaal willen vertellen wat ik zoal nodig heb en hoe het in elkaar zit, dan ga ik zelf vogelen om het in elkaar te zetten.

Alvast bedankt
Mvg,
Romano

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 06:12:46

Gerben G

Gerben G

31/05/2006 19:40:00
Quote Anchor link
Even een vraagje weet je hoe je met mysql moet werken??

Romano

Romano

31/05/2006 19:41:00
Quote Anchor link
een beetje weet wel ongeveer hoe je het in de database moet zetten en eruit moet halen.

Harmen

Harmen

31/05/2006 19:47:00
Quote Anchor link
Database
Inlogsysteem [Staat hier wel bij PHP-scripts]
Verder een bult script, maar het is handig meer van PHP af te weten als je zo'n script wil maken

Hoe wil je dat spel btw zelf doen; dat gaat natuurlijk niet in PHP, wel in flash, maar gaat flash en PHP samen?
Geen ideej

Gerben G

Gerben G

31/05/2006 19:47:00
Quote Anchor link
Je maakt een script waar je auto's mee kunt kopen, en dus degene die ze koopt toevoegd in een database.

en het geld afgeschreven wordt van de gene die de auto koopt.

dan zorg je dat je een script maakt zodat de mensen elkaar kunnen uitnodigen/uitdagen voor een race.

en de winnaar van de race (die kun je met rand bepalen)
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php

$winnaar = rand (1,2);
If ($winnaar == '1')
{

//speler 1 wint
}
else
{
  //speler 2 wint.
}

en daar dan de update query's uitvoeren.

Dit is zo'
n beetje de basis

Romano

Romano

31/05/2006 19:52:00
Quote Anchor link
dankje donhertog ik ga eens proberen als het niet lukt vraag ik nog wel wat!

Gerben G

Gerben G

31/05/2006 19:53:00
Quote Anchor link
succes ermee

Baken

Baken

31/05/2006 21:44:00
Quote Anchor link
Rand(); is wel heel gemakkelijk...bovendien zou dan een smart kunnen winnen van een F1 auto?

Flexx

flexx

31/05/2006 21:58:00
Quote Anchor link
ja dat is heel makkelijk maar ja

Mark L

Mark L

31/05/2006 22:10:00
Quote Anchor link
moet je met procenten enzo doen...

F1 = 10000
smart = 100

10000 + 100 = 10100

F1 10000 / 10100 * 100 = afgerond 99%
Smart 100 / 10100 * 100 = afgerond 1%

zoveel kans om te winnen...

zulk soort spellen zijn altijd 1 grote rekensom...

en dan kan je zo doen:

F1 daagt smart uit
F1 = auto1
Smart = auto2

$getal = rand(1,100);
if ($getal <= $auto1 (99% dus)) {
//auto1 wint
}
elseif ($getal > $auto2 (1% dus)) {
//auto2 wint
}
else {
echo "De wedstrijd heeft niet plaatsgevonden door een storing in 1 van de auto's.";
}

Zoiets?

Mark L

Mark L

31/05/2006 22:11:00
Quote Anchor link
en een pot.. dat auto2 moet acceptere voor de race begint...

en ze moeten allebei een bepaald bedrag inleggen (door auto1 bepaald)

bijvoorbeeld 500... en auto 1 wint..
krijgt auto1 1000 terug.. enzo...

Mark L

Mark L

31/05/2006 22:13:00
Quote Anchor link
En een 3/meer race... met meerdere racen.. moeilijker, aar met meer geld..

en dat je auto rijervaring/wat dan ook krijgt... per rit en al heb je een neiuwe auto dan is dat weg... met rijervaring rijd je auto beter

met auto-onderdelen stuk..

Ik verzin maar wat...

het moet niet alleen racen zijn.. wel xtra.. alleen ja.. ook niet té veel.. dan is het onoverzichtelijk

Frank -

Frank -

31/05/2006 22:19:00
Quote Anchor link
Kortom, ga eerst maar eens uitschrijven hoe jij dat racen e.d. in gedachten hebt. Wat Markiej al schrijft, daar zijn vele, vele mogelijkheden in. Voor dit soort opzetjes ben je al gauw enige honderden pagina's aan documentatie kwijt wil je een goed doordacht systeem gaan opzetten. Heel simpel kan natuurlijk, maar dan is het maar de vraag of de bezoekers/spelers daar op zitten te wachten.

Flexx

flexx

31/05/2006 22:26:00
Quote Anchor link
en hij moet ook beveiligd zijn tegen abusers zoals ik:p

zonder beveiliging is je script waardeloos:|

en zijn ze een leuk doel wit voor mensen zoals mij:p
die graag criminals die bagger zijn wat schade aanbrengen:p

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

31/05/2006 22:43:00
Quote Anchor link
@flex.

Ik ben met je eens dat een script zonder beveiliging waardeloos is.

Wat ik niet met je deel is dit "die graag criminals die bagger zijn wat schade aanbrengen:p"

Ik zou graag zien dat je dat soort dingen ook gewoon voor je houdt.

en BTW:
doel wit --> doelwit
zoals mij --> zoals ik
aanbrengen--> toebrengen

Gerben G

Gerben G

31/05/2006 22:44:00
Quote Anchor link
@ klaasjan

als we dan toch fouten gaan verbeteren

het is flexx met bubbel x

Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

31/05/2006 22:45:00
Quote Anchor link
Ik hoop dat je een goede editor hebt voor PHP, en dan doel ik niet op Editor's van Macromedia of van Microsoft.

Anders raad ik je PHP Designer 2006 aan, omdat dit vele handige functies heeft om makkelijk php scripts te schrijven. Ik gebruik dit sinds een half jaar, en het is stukken beter dan kladblok (wat ik eerst gebruikte).

Jelle -

Jelle -

31/05/2006 22:46:00
Quote Anchor link
En is niets mis met de producten van macromedia. (vind ik)

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

31/05/2006 22:46:00
Quote Anchor link
@ Donhertog het is inderdaad met BUBBEL x LOL

Gerben G

Gerben G

31/05/2006 22:47:00
Quote Anchor link
Offtopic:

ik gebruik tegenwoordig Crimson Editor
ik gebruikte eerder Notepad++

Flexx

flexx

31/05/2006 22:47:00
Quote Anchor link
ach wat boei mij nl op i-net

waar ik naar toe wil!

ik krijg steeds te horen kijk mij site zelf gemaakt
maar in het praktijk is gewoon alles geupload!

en daar kan ik niet tegen.

en daarom wil ik zulke site graag de vernieling in brengen.

en omdat hacken niet mag doe ik het met bugs!

maar is bijzaak!

hoop dat je crime een succes word;)

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.