foute link google

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 13382 Introductie We is looking for a HANA Developer to work for our client. The candidate has to have an experience in building Data Intensive Applications (DIA’s). The role of a HANA Developer at ASML involves working on building Data Intensive Applications in an industrial/enterprise environment. The primary responsibility is to handle data from various sources and determine the best way to structure it for use by data analysts, who will run queries and algorithms against it for predictive and prescriptive analytics through machine learning. Wat verwachten we van jou?

Bekijk vacature »

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Je werkt nauw samen met het websitebureau aan de ontwikkeling en optimalisering van het internationale platform; Je ziet nieuwe webshops op en voert optimalisaties door; Je bouwt aan technische, functioneel en commercial resultaat; Je vindt het leuk om zelfstandig binnen een internationale organisatie te werken, maar krijgt ook energie om samen met collega's te werken. Hier ga je werken Voor een bedrijf in de regio Rotterdam zijn wij opzoek naar een PHP Developer. Je wordt onderdeel van het communicatieteam en gaat je bezighouden met het optimaliseren van de website van dit internationale bedrijf. Je schakelt veel

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

Experienced Lead Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Delft Vacature ID: 13301 Introductie We are seeking a Lead Java Developer for our team in the area of Delft. You will develop an application used exclusively by the engineers and geologists for site characterizations, which imports raw field and laboratory measurements for further processing, integration, ground modelling, and geotechnical analysis and reporting. The client/server application is entirely written in Java, and the server is hosted in the Amazon cloud, utilizing frameworks such as Spring and Hibernate, and connected to an MS SQL Server RDS instance. There is a trend towards using more

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Delphi developer

Functie Als Delphi developer ga jij aan de slag in een team met twee andere ervaren Delphi programmeurs waaronder de Hoofd programmeur. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van jullie bestaande applicatie. Daarnaast zijn jullie verantwoordelijk voor het onderhouden van deze applicatie en het oplossen van eventuele bugs. Eisen - HBO werk en denk niveau; - Minimaal één jaar ervaring met Delphi; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Jij bent zelfstandig, maar kan ook in team verband werken. Aanbod - €3000,-- €4000,- op basis van jouw kennis en ervaring; - 8% vakantiegeld;

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »

PHP Developer

As a PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing vanilla PHP code. Working with

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als senior .NET ontwikkelaar en aankomend lead developer ben jij in één van de drie development teams verantwoordelijk voor het volgende: • Jij hebt een oogpunt op modernisering en bent verantwoordelijk voor de technische staat en architectuur van de applicatie; • Jij bent verantwoordelijk voor het reviewen van de technische haalbaarheid van verschillende onderwerpen; • Jij bent verantwoordelijk voor een goede aansluiting binnen het multidisciplinaire team en de bijbehorende taken; • Jij bent verantwoordelijk voor het aandragen van verbetervoorstellen en ontwikkelstandaarden in zowel de techniek als architectuur; • Jij bent meewerkend voorman en ondersteunt en coacht jouw team op

Bekijk vacature »

In-house .NET software developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house development functie? Maak jij graag hét verschil m.b.t. interne automatisering? Haal jij energie uit het automatiseren van processen voor je eigen collega's? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! Voor een gezellig Brabants familiebedrijf, zijn wij op zoek naar een .NET software developer. Je gaat in deze zelfstandige functie werken aan de ontwikkeling van eigen applicaties & en het koppelen van deze applicaties aan de ingekocht software. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het management team signaleert behoeftes vanuit de business. Vervolgens worden deze behoeftes uitgewerkt en geprioriteerd.

Bekijk vacature »
DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

14/12/2008 04:39:00
Quote Anchor link
Beste phphulpers,

ik heb sinds kort een nieuwe website online gezet waar ik dus ook andere links gebruik.. nu staat er een link in google wie niet meer klopt.
die link gaat gewoon naar een 404 pagina.. nu stond er op zon website dat het een week kon duren voordat google daar achter kwam, en de link zou update.
Nu het is inmiddels al 2 maand later en vind het nu toch echt nodig om er wat aan te doen..
want bij google.nl sta ik met een 404 pagina (wel boven aan als je zoekt op heinen design maar) maar bij google.com al op de 2e pagina terwijl ik eerder bij beide boven aan stond...

wat kan ik doen?

mvg. Dirkjan Heinen

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 09:26:59

Loran DP

Loran DP

14/12/2008 08:35:00
Quote Anchor link
Zorg gewoon at je je eigen error pagina hebt die precies het zelfde is als je index pagina

DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

14/12/2008 09:12:00
Quote Anchor link
is dat de enige oplossing?

zou ik met htaccess zon redirect kunnen maken of ziet google dat dan ook als een foute pagina? (waardoor ik zak)

Eddy E

Eddy E

14/12/2008 09:29:00
Quote Anchor link
Inderdaad op die link een pagina maken.
Met behulp van PHP een 400-error (header()!!!) en daarna met header() doorsturen naar de betreffende pagina/index.

Bezoekers merken er niets van en Google wel.

Eddy E

Eddy E

14/12/2008 09:30:00
Quote Anchor link
Inderdaad op die link een pagina maken.
Met behulp van PHP een 400-error (header()!!!) en daarna met header() doorsturen naar de betreffende pagina/index.

Bezoekers merken er niets van en Google wel.

Dus:
Op http://www.heinendesign.com/page/Showcase/ (daar stuurt Google je heen) plaats je (als je dit met .htaccess deed) een pagina die bovenstaand verhaal laat gebeuren!

Joren de Wit

Joren de Wit

14/12/2008 11:39:00
Quote Anchor link
@Eddy: nee geef geen 400 http error, dat staat voor een Bad Request en dat is het niet!

@Heinen: ik zou een htaccess redirect op je oude url zetten en de gebruiker met een 301 http status doorsturen, een permanent redirect. Het mooie is dat google deze 301 status ook ziet en automatisch e.e.a. zal aanpassen.

In een .htaccess:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
Redirect 301 page/Showcase/ http://jouwsite.nl/juiste/url

14/12/2008 12:23:00

Joren de Wit

Joren de Wit

14/12/2008 12:27:00
Quote Anchor link
@Mathijs: dat is een minder slimme aanpak. Je instrueert google zo namelijk niet dat er een andere url is met dezelfde content. Met een 301 header doe je dat wel...

Niek Weevers

Niek Weevers

14/12/2008 13:35:00
Quote Anchor link
Inderdaad, Blanche heeft gelijk. Met .htaccess een 301 meegeven is het beste.
Zoek je site op google met 'site:heinendesign' en kijk welke oude pagina's nog geindexeerd zijn en los deze op met je htaccess

DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

15/12/2008 02:01:00
Quote Anchor link
nou het is me gelukt dat hij hem mooi door stuurt naar de home pagina en dat heb ik nu ook bij een aantal andere oude pagina's maar nu heb ik ook zulk soort dingen in google staan
/page/Showcase/ID/26/

ik heb geen zin om een stuk of 50 regels in mijn htaccess te zetten met allemaal andere ID's

hoe kan ik dat doen? want nu krijg ik dus iets als
/heinendesign.html/ID/26/

mvg. Dirkjan Heinen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door DirkJan Heinen

Joren de Wit

Joren de Wit

15/12/2008 10:15:00
Quote Anchor link
Met mod-rewrite is het ook mogelijk om gebruikers direct door te sturen en een 301 header mee te geven. Bovendien heb je dan de mogelijkheid om een regex te gebruiken om de urls te matchen:
Code (php)
1
RewriteRule ^page/Showcase/(.+)$ juiste/url/$1 [L,R=301]

Ik ga er vanuit dat je weet hoe mod-rewrite werkt? Zo niet, dan kun je natuurlijk altijd een kijkje nemen in deze mod-rewrite tutorial.

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

15/12/2008 10:58:00
Quote Anchor link
Voor een website die ik recentelijk vernieuwd heb, heb ik de volgende aanpak gebruikt:

- De website had een 'oude structuur', wat zo veel wil zeggen als mappen op de server, met daarin index.php, contact.php, etc;
- De website is vernieuwd naar mod_rewrtie;
- Hierdoor is bijvoorbeeld het bestand /nieuws/archief.php gewijzigd naar /archief/;
- In Google stonden de verwijzingen naar de oude pagina's. Die heb ik allemaal opgezocht m.b.v. de zoekoptie: 'site:website.nl';
- Alles wat niet klopte heb ik in m'n .htaccess erbij gezet:

Code (php)
1
2
RewriteRule ^vervallenPagina/?$ doorsturen.php [L]
RewriteRule ^nieuws/archief.php?$ doorsturen.php?l=archief/ [L]

- In /doorsturen.php heb ik de volgende code gebruikt:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
include("includes/config.php");

if(isset($_GET['l'])) {
    header("Location: /".$_GET['l'],TRUE,301);
}

else {
    header("Location: /",TRUE,301);
}

?>

Deze genereert sowieso een 301 met permanente redirect waardoor Google z'n cache aanpast. Verder wordt de bezoeker (en Google) gelijk doorgestuurd naar de locatie die meegegeven is, of de root van de site.

Joren de Wit

Joren de Wit

15/12/2008 11:44:00
Quote Anchor link
Quote:
In /doorsturen.php heb ik de volgende code gebruikt:
Dat had je ook al direct in je RewriteRule kunnen doen, door de R=301 flag mee te geven ;-)

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

15/12/2008 12:27:00
Quote Anchor link
'Blanche:
Dat had je ook al direct in je RewriteRule kunnen doen, door de R=301 flag mee te geven ;-)
Da's waar.. :)

Maar is het bij die van jou ook zo dat het adres in de balk van de browser gewijzigd wordt? Dat was in ieder geval wel nodig bij mijn project (ivm deeplinking).

Joren de Wit

Joren de Wit

15/12/2008 12:31:00
Quote Anchor link
Jazeker, de R flag zorgt voor een zichtbare redirect waarbij de url in de adresbalk dus verandert...

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

15/12/2008 14:05:00
Quote Anchor link
Ok... dan moet je die van jou hebben :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.