Jeroen Schuitman aka laurens70 weer actief
De oplichter Jeroen Schuitman (zie meer info: dit topic is weer actief op PHPhulp.
Dit is zijn huidige profiel die overigens op non-actief is gezet: laurens70.
Hij opereerde met e-mail adres: [email protected] (84.26.182.170)
Dit is zijn huidige profiel die overigens op non-actief is gezet: laurens70.
Hij opereerde met e-mail adres: [email protected] (84.26.182.170)
Een bump, dat weet ik. Hierbij een link naar een topic over de bewuste persoon, die al (minstens!) sinds mei 2007 bezig is.
http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=7511.165 Afijn, zie het hele topic maar.
Jan Koehoorn heeft in dat bewuste topic ook al eens gereageerd, en ik wist dat er hier ergens ook een topic over is gemaakt. Vandaar dat ik dit hier post :)
Hij is trouwens nog steeds actief, zoals je in dat topic kunt lezen.
http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=7511.165 Afijn, zie het hele topic maar.
Jan Koehoorn heeft in dat bewuste topic ook al eens gereageerd, en ik wist dat er hier ergens ook een topic over is gemaakt. Vandaar dat ik dit hier post :)
Hij is trouwens nog steeds actief, zoals je in dat topic kunt lezen.
Ik ben van mening dat Jeroen dezelfde persoon is als Jeroen Schuitman. Jongens doe geen zaken met deze persoon.
'Klaasjan:
Ik ben van mening dat Jeroen dezelfde persoon is als Jeroen Schuitman. Jongens doe geen zaken met deze persoon.
Meestal wordt het wel op prijs gesteld / handig gevonden als je een mening onderbouwd.
Anders kan ik zeggen dat Loran een eikel is.
// Sorry eerste die in me op kwam.
Gisteren hem bezig geweest. Op zijn site kwam ik een CMS tegen van een van gerespecteerd lid van PHPhulp. Deze heb ik gemailed en hij gaf aan dat dit CMS inderdaad door hem gemaakt is voor Jeroen Schuitman die destijds onder de naam Danny nog iets opereerde.
Danny / Jeroen / Lauerens heeft dit CMS echter nooit betaald en ook nog eens doorverkocht. Tevens kwamen de bij het SIDN bekende gegeven erg veel overeen met de gegevens die op internetoplichting staan over Jeroen / Lauerens / Danny.
Er lopen al enkele aangiften tegen hem en er is zelfs al contact gezocht met Opgelicht.
Groeten
Klaasjan
Danny / Jeroen / Lauerens heeft dit CMS echter nooit betaald en ook nog eens doorverkocht. Tevens kwamen de bij het SIDN bekende gegeven erg veel overeen met de gegevens die op internetoplichting staan over Jeroen / Lauerens / Danny.
Er lopen al enkele aangiften tegen hem en er is zelfs al contact gezocht met Opgelicht.
Groeten
Klaasjan
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Klaasjan Boven
Klaasjan, dat heb ik dus vermeld al enige tijd geleden, in dat topic wat ik vermeldde ;)
Vind je een topic onzin of vind je een poster niet zo aardig? Reageer dan niet. Dit voorkomt ergenissen.
Ik heb berichten die hieronder stonden verwijderd, omdat die totaal niet relevant waren voor het topic.
Verder vraag ik jullie met dit kinderachtige gedoe te stoppen.
Dankje Terence
Ik heb berichten die hieronder stonden verwijderd, omdat die totaal niet relevant waren voor het topic.
Verder vraag ik jullie met dit kinderachtige gedoe te stoppen.
Dankje Terence
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP
is er ook al uitsluiting over ene 'stefan' (ook actief op php-hulp sinds kort)
@tikkes, ook met deze jongen met ondertekende contracten werken, we kunnen geen uitsluitsel hierover geven.
edit: en van elk gesprek op msn / per email e.d. logs bewaren / screenshots maken enz. enz.
edit: en van elk gesprek op msn / per email e.d. logs bewaren / screenshots maken enz. enz.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Terence Hersbach
Stefan (of wie dan ook) heeft me toegevoegd op msn onder: ***
OPLETTEN MENSEN!!
adres weggehaald: het is niet nodig mensen zonder enkel bewijs te beschuldigen van oplichting.
OPLETTEN MENSEN!!
adres weggehaald: het is niet nodig mensen zonder enkel bewijs te beschuldigen van oplichting.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tikkes C
Wat heeft stefan op zn geweten dan?
nog niets maar er werd in een ander topic gespeculeerd dat hij die schuitman zou zijn! dit is enkel een waarschuwing dat ze iets oplettender zijn.
Ik denk dat het veel handiger is als deze discussie voortgezet wordt in Jeroens topic op InternetOplichting.nl, als iedereen (van PHPhulp, SiteDeals, PHPfreakz) dat doet, schiet dat een stuk meer op dan al deze kleine losse eindjes.
Waarom denk je dat ik er een link naar toe heb gezet... Eindelijk iemand die het begrijpt, thanks Jonathan!
'iChris:
Waarom denk je dat ik er een link naar toe heb gezet... Eindelijk iemand die het begrijpt, thanks Jonathan!
Haha, dankje ;-)
Jeroen is verhuisd hij woont niet meer in klundert als je meer wil weten mail maar.
kunnen jullie niet gwn die man zijn IP verbannen ofzo?
'Matthias:
Alsof daar niet omheen is te komen? kunnen jullie niet gwn die man zijn IP verbannen ofzo?
Ken deze persoon trouwens zelf niet.
Zoals jullie allemaal kunnen zien is dit een topic uit 2007. Rond die tijd was Jeroen onder verschillende namen bezig werk uit te besteden, en nooit betalen voor de geleverde diensten.
'Matthias:
kunnen jullie niet gwn die man zijn IP verbannen ofzo?
Lol.. twee knopjes en je hebt een ander IP :')
Een koe uit een oude sloot ;)