Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
@Niels, ik ben waarschijnlijk aanwezig met nog twee collega's :) (Enne, gefeliciteerd!)
Dankjewel voor de felicitaties jongens!

@Chris,

Ik ga even checken of mijn maat nog wil.
Hopla eerste dag school. Wat is een database? "Een verzameling van geordende gegevens " Lol :p
ik heb de 7e pas mijn eerste dag
heb jij geluk! ;)
volgensmij begon mijn vakantie ook een week later
Dat verklaart het. Ik heb heel de week introductie gehad , Vandaag gekanoed (Of hoe je het schrijft:P) Gisteren door heel eindhoven moeten lopen was voor mij niet moeilijk maar heb zeker 10km moeten lopen . En daarvoor de hele dag trapgelopen wegens speurtocht dan moest je naar verdieping 1 dan 4 dan 0 enz. Volgende week beginnen de lessen al weer:)
Introductie kennen ze op mijn nieuwe school niet.. Direct beginnen!
Ik heb dan ook maar 2 dagen introductie en ik heb nog 1 dag een taal en reken toets

Reageren