Scripter gezocht die voor mij kan programmeren

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Marcel Lubbers

Marcel Lubbers

10/11/2010 14:33:33
Anchor link
Ik ben opzoek naar een scripter die de volgende dingen voor mijn rpg game kan programmeren tegen betaling.

Lessen systeem voor RPG:

Er zijn 6 leer jaren

- De admin kan in elk leerjaar lessen toevoegen en voor elk leerjaar 1 examen
- Als je 15 lessen goed hebt gedaan mag je examen doen en daarna ga je naar de lessen en het examen van het volgende leer jaar.
- Een les bestaad uit een stukje tekst met daarbij 5 vragen.
- Als je alle 5 vragen goed hebt krijg je wat geld op je bank zo niet kun je de les opnieuw doen of uiteraard een andere les kiezen
- Examen doen als je deze goed hebt gedaan krijg je weer geld op je bank en ga je naar het volgende leerjaar en geld weer het zelfde voor het eerste leerjaar
- Pagina met afgeronde leerjaren

Budget 60 euro

Dus eigenlijk een soort quiz systeem maar dan anders.


Winkel systeem voor RPG

- Admin om wapens toetevoegen met een stukje info over het wapen
- Catogoriën
- Winkel pagina waar alle wapens opstaan en die kun je dan kopen met het geld dat je contant hebt.
- Overzicht van alle wapens die je gekocht hebt en het aantal daarvan

Buget 50 euro

Support systeem:

- Ticket openen
- Tickets komen dan in een admin paneeltje waar je de overzicht ziet van alle aangemaakte tickets.
- Reageren op tickets de gene die het ticket heeft geopend krijgt dan bericht per mail met het antwoord op het ticket
- Tickets verwijderen

Budget 40 euro
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 06:37:07
 
Jasper DS

Jasper DS

10/11/2010 14:39:07
Anchor link
ik heb wel interesse, misschien een mail-adres?
 
Marcel Lubbers

Marcel Lubbers

10/11/2010 14:42:05
Anchor link
Hallo geintresseerden kunnen mij op msn toevoegen [email protected]
 
Jasper DS

Jasper DS

10/11/2010 14:44:21
Anchor link
Ik heb je toegevoegd.
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

10/11/2010 14:48:46
Anchor link
voor €150,- is het wel heel veel wat je vraagt.
 
TJVB tvb

TJVB tvb

10/11/2010 14:57:29
Anchor link
The Dutch Guy op 10/11/2010 14:48:46:
voor €150,- is het wel heel veel wat je vraagt.


En ik vroeg me af waarom er per gedeelte een ander uurtarief stond ;)
 
Marcel Lubbers

Marcel Lubbers

10/11/2010 15:03:29
Anchor link
Als je het er niet mee eens bent? Reageer dan niet, of kom met opbouwende kritiek en pm me je prijs waar je het wel voor wilt doen per onderdeel.

En de hoeveelheid werk valt ook wel weer mee aangezien de rpg game al bestaad.
 
Chris -

Chris -

10/11/2010 15:06:17
Anchor link
Is het een samengemaakte game, of een van de vele (rotzooi) games? Groot verschil namelijk. Er moet worden nagegaan hoe de rest van het spel is opgebouwd, en daar moet je jouw script op aanpassen.

Met de budgetten die je vraagt ga je uit van een uurtarief van ~€10,- per uur? Er zullen niet veel programmeurs zijn die het voor dat tarief gaan doen.. Je kan je budget naar mijn idee (en die van anderen) beter verdubbelen.
 
Marcel Lubbers

Marcel Lubbers

10/11/2010 15:12:25
Anchor link
Het is een samengemaakte game zoals je dat noemt.

Prima mijn budget gaat omhoog naar 250 euro voor het totaal plaatje.

Dacht zelf ook al dat dit te laag was, maar beter te laag beginnen dan te hoog!
 
TJVB tvb

TJVB tvb

10/11/2010 15:13:36
Anchor link
@Marcel
Wat je vraagt is redelijk wat werk. Je biedt daar naar mijn mening weinig geld tegenover. Dan trek je volgens mij alleen mensen met weinig kennis van zaken die het proberen, hiermee heb je een redelijke kans op goedkoop is duurkoop doordat dan later bijvoorbeeld blijkt dat het toch niet werkt zoals gedacht, het niet veilig is of bij intensief gebruik super traag wordt.
Het is dus meer een waarschuwing.

Verder zie ik niks over de layout, is die er al? Hoe is die dan aanwezig? Of maak je die later zelf? Dit heeft vaak ook nog invloed op de hoeveelheid werk.
 
Jacco Engel

Jacco Engel

10/11/2010 15:13:51
Anchor link
Marcel Lubbers op 10/11/2010 15:03:29:
.... bestaad.


hier haakte ik af

Ondanks alles blijft dit toch een vacature. Graag ontopic blijven.[/modedit]
Gewijzigd op 10/11/2010 15:39:56 door Chris -
 
Marcel Lubbers

Marcel Lubbers

10/11/2010 15:18:02
Anchor link
TJVB tvb op 10/11/2010 15:13:36:
@Marcel
Wat je vraagt is redelijk wat werk. Je biedt daar naar mijn mening weinig geld tegenover. Dan trek je volgens mij alleen mensen met weinig kennis van zaken die het proberen, hiermee heb je een redelijke kans op goedkoop is duurkoop doordat dan later bijvoorbeeld blijkt dat het toch niet werkt zoals gedacht, het niet veilig is of bij intensief gebruik super traag wordt.
Het is dus meer een waarschuwing.

Verder zie ik niks over de layout, is die er al? Hoe is die dan aanwezig? Of maak je die later zelf? Dit heeft vaak ook nog invloed op de hoeveelheid werk.


De layout is er al en kan hem hier zelf in inbouwen het systeem is er al dus alleen ik wil wat extra opties, ik ben met 100 euro omhoog gegaan dus ik betaal 250 euro voor het totaal plaatje. Hoop dat hier wat positievere reacties uit komen.
 
- Mark -

- Mark -

10/11/2010 15:20:36
Anchor link
Gezien het soort website is het best een hoog budget. Ik kan me niet indenken dat ze zo'n groot inkomen hebben voor een paar onderdelen die nogal bij de basis behoren.
 
Marcel Lubbers

Marcel Lubbers

10/11/2010 15:22:12
Anchor link
Mark Coenen op 10/11/2010 15:20:36:
Gezien het soort website is het best een hoog budget. Ik kan me niet indenken dat ze zo'n groot inkomen hebben voor een paar onderdelen die nogal bij de basis behoren.


Wat bedoel je hier mee mark? Of de website al inkomsten heeft? Heeft het niet is niet eens online, reden omdat ik meer wil en extra's. En daar betaal ik graag voor.
 
- Mark -

- Mark -

10/11/2010 15:27:19
Anchor link
Dan steek het geld maar in je tas, Het is het niet waard. Doe het voor de lol en niet voor het geld. De kans dat je het terug verdient is 0,0001% of zo als je nu al met zo'n bedragen gaat gooien.

Ik ben ook met spelletjes websites begonnen en geloof me maar jij zit nog in de droom fase. Als er later inkomsten zijn kun je altijd dingen uit besteden maar dit is wel een heel grote gok. Het is je eigen keus natuurlijk, het is niet mijn geld dat je weg gooit.

Niet verkeerd opvatten het is gewoon vriendelijk advies.
 
Marcel Lubbers

Marcel Lubbers

10/11/2010 15:30:28
Anchor link
Bedankt voor het advies maar toch zoek ik een scripter en betaal dit bedrag graag:)
 
Chris -

Chris -

10/11/2010 15:41:02
Anchor link
Graag vanaf nu ontopic blijven, offtopic berichten worden verwijderd.[/modedit]
 
Jasper DS

Jasper DS

10/11/2010 18:30:05
Anchor link
ik maak het wel gewoon even ;-)
ik doe het voor de fun en het geld is mooi meegenomen.
 
Marcel Lubbers

Marcel Lubbers

10/11/2010 18:54:54
Anchor link
Jep komt inorde
 
Robin Roboo

Robin Roboo

24/11/2010 20:47:07
Anchor link
Iemand die deze opdracht nog uitgevoerd heeft? Ben benieuwd of diegene betaald heeft gekregen :-)
 
Jasper DS

Jasper DS

24/11/2010 20:58:21
Anchor link
1 ding: zeer jammer.
Gewijzigd op 24/11/2010 21:21:40 door Jasper DS
 

Pagina: 1 2 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.