Scripter gezocht die voor mij kan programmeren

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Aad B

Aad B

24/11/2010 21:37:45
Anchor link
was voorspelbaar eigenlijk, gedrag en teksten, knulletje met een peeceetje. mbo opleiding en in het weekend bij mcdonalds verdient te weinig om developers te betalen. Interessant praten over project en btw + facturen. Als er iets is wat niet gerelateerd is aan elkaar dan zijn het KvK, BTW en facturen. Je hoeft niet bij de KvK ingeschreven te staan om een factuur te kunnen sturen, je hoeft geen btw nummer te hebben om een factuur te kunnen sturen. Allemaal name-calling om interessant te doen.
 
PHP hulp

PHP hulp

08/05/2024 15:46:30
 
Jasper DS

Jasper DS

24/11/2010 21:48:46
Anchor link
Zeg mij dan is hoe dat te doen als -18 jarige :)
 

24/11/2010 21:52:37
Anchor link
Aad B op 24/11/2010 21:37:45:
was voorspelbaar eigenlijk, gedrag en teksten, knulletje met een peeceetje. mbo opleiding en in het weekend bij mcdonalds verdient te weinig om developers te betalen. Interessant praten over project en btw + facturen. Als er iets is wat niet gerelateerd is aan elkaar dan zijn het KvK, BTW en facturen. Je hoeft niet bij de KvK ingeschreven te staan om een factuur te kunnen sturen, je hoeft geen btw nummer te hebben om een factuur te kunnen sturen. Allemaal name-calling om interessant te doen.

Euhm, dan is het ook geen factuur (kvk, belastingdienst) meer, de afnemer kan dan geen aftrek van btw meer krijgen (want er is geen btw nummer gedefinieerd).

PHP jasper op 24/11/2010 21:48:46:
Zeg mij dan is hoe dat te doen als -18 jarige :)

kvk, als je -18 bent moet je geloof ik je bedrijf op de naam van je ouders registreren of ze moeten gerant staan.
Gewijzigd op 24/11/2010 21:53:52 door
 
Aad B

Aad B

24/11/2010 21:57:28
Anchor link
Een factuur is een document dat een betalingsverplichting van een klant aan een leverancier. Je hoeft hiervoor niet ingeschreven te zijn bij de KvK (die trouwens opgeheven wordt) en je hoeft niet per-se BTW te rekenen. Je kan als prive persoon gewoon een dienst verrichten (whatever) en daarvoor een factuur sturen aan de opdrachtgever. Er is niets in de wet dat voorschrijft om dan een inschrijving in het handelsregister te hebben of een btw-nummer te hebben. Kortom: verricht een dienst en stuur een factuur. In dit geval moet je het wel bij je inkomstenbelasting opgeven. De links van Karl Karl zijn leuk maar berusten niet op het BW.
Edit:

PS: Ik ben ondernemer, heb >25 jaren met deze bijltjes gehakt en heb overigens 2 KvK inschrijvingen 1x eenmanszaak/zzp en 1x bv en dan nog dit: Ik ben auteur geweest in een ict blad en dat blad stuurde ik een factuur vanuit mijn prive persoon en heb daarmee lekker de belasting ontdoken. Doen auteurs veel...
Gewijzigd op 24/11/2010 22:03:29 door Aad B
 
Jasper DS

Jasper DS

24/11/2010 22:03:30
Anchor link
Karl Karl op 24/11/2010 21:52:37:
PHP jasper op 24/11/2010 21:48:46:
Zeg mij dan is hoe dat te doen als -18 jarige :)

kvk, als je -18 bent moet je geloof ik je bedrijf op de naam van je ouders registreren of ze moeten gerant staan.


gaat dat in belgie ook?
Gewijzigd op 24/11/2010 22:04:18 door Jasper DS
 
Wouter J

Wouter J

24/11/2010 22:07:15
Anchor link
Op sitemasters.be hebben ze een hele tutorial hierover geschreven, misschien handig om door te kijken.
 

24/11/2010 22:08:05
Anchor link
Aad B op 24/11/2010 21:57:28:
Een factuur is een document dat een betalingsverplichting van een klant aan een leverancier. Je hoeft hiervoor niet ingeschreven te zijn bij de KvK (die trouwens opgeheven wordt) en je hoeft niet per-se BTW te rekenen. Je kan als prive persoon gewoon een dienst verrichten (whatever) en daarvoor een factuur sturen aan de opdrachtgever. Er is niets in de wet dat voorschrijft om dan een inschrijving in het handelsregister te hebben of een btw-nummer te hebben. Kortom: verricht een dienst en stuur een factuur. In dit geval moet je het wel bij je inkomstenbelasting opgeven. De links van Karl Karl zijn leuk maar berusten niet op het BW.
Edit:

PS: Ik ben ondernemer, heb >25 jaren met deze bijltjes gehakt en heb overigens 2 KvK inschrijvingen 1x eenmanszaak/zzp en 1x bv en dan nog dit: Ik ben auteur geweest in een ict blad en dat blad stuurde ik een factuur vanuit mijn prive persoon en heb daarmee lekker de belasting ontdoken. Doen auteurs veel...
[/quote]
Als je even wilt lezen, ik heb het over btw aftrek. De afnemer kan dan geen btw aftrek doen. Dus het is niet echt een factuur, meer een rekening o.i.d. een specificatie van geleverde goederen of diensten met opgave van kosten.

@Belgisch persoon: hebben jullie überhaupt de kvk....?
 
Aad B

Aad B

24/11/2010 22:10:35
Anchor link
@Jasper: check de link van Wouter J !!

Toevoeging op 24/11/2010 22:14:37:

@Karl: Naamgeving: factuur, rekening, kostenopgave etc niet relevant. "factuur" is nergens wettelijk vastgesteld cq wettelijk omschreven. Het mag altijd factuur heten. Een leverancier boeit het ook niet dat hij geen btw betaalt, hoeft hij het niet af te trekken ook. Je wil toch niet beweren dat btw betalen gunstiger is?? Als ik 100 eu reken vindt de opdrachtgever het prima. Als ik 19 eu btw eroverheen doe wordt het 119 eu en kan de opdrachtgever het wegstrepen tegen ingekomen btw. Blijft het toch een dienst van 100 eu.
Gewijzigd op 24/11/2010 22:18:04 door Aad B
 
B a s
Beheerder

B a s

25/11/2010 08:17:30
Anchor link
Verdere berichten graag in het topic Jordy den Boer aka Marcel Lubbers oplichting.
 

Pagina: « vorige 1 2

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.