Tips layout

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

JAVA Programmeur

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving We zoeken per direct enthousiaste software engineers die ons team komen versterken.We werken in DevOps teams met een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid. Er wordt nauw samengewerkt met ons Business analyse team (BAT), met onze uitvoerende medewerkers en met de DevOps teams onderling binnen het domein. Het liefst hebben we veel en vaak interactie met onze interne en externe eindgebruikers om zo de juiste dingen te maken. We werken multidisciplinair in een dynamische omgeving. Achtergrond opdracht De Businesseenheid Examens is verantwoordelijk voor de logistiek van de staatsexamens Voortgezet (speciaal) onderwijs, Nederlands als 2e taal en schoolexamens. In het kader

Bekijk vacature »

Digitale Tovenaar Gezocht: Junior Low-code/No-code

Bedrijfsomschrijving Duik mee in een wereld vol innovatieve avonturen waar gegevens en technologie een magische symbiose aangaan! Al meer dan twee decennia lang zijn we de tovenaars achter de schermen die oplossingen creëren voor de meest complexe klantcontactvraagstukken en datagedreven software-uitdagingen. Bij ons draait het om de kracht van samenwerking en groei. We zijn een hechte vriendengroep die samen bergen verzet om elkaar én onze klanten te laten schitteren. Jouw succes is ons succes en we streven ernaar om elkaar naar nieuwe hoogten te tillen, niet voor even, maar voor altijd. We willen dat jij je helemaal thuis voelt in

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

Magento developer

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Back-end developer

Dit ga je doen Development d.m.v. XQuery, JSON/XML en REST API's; Ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform; Koppelingen maken met de NoSQL database; Testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten; Samenwerking met andere front- en back-end ontwikkelaars. Hier ga je werken Voor een vooruitstrevende organisatie binnen de zorg in Den Haag zijn wij opzoek naar een Back-end Developer die ervaring heeft met o.a.XQuery en Vue.JS of daarin graag zou willen ontwikkelen. Je zal ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform en koppelingen maken met de NoSQL database. Ook het testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten behoort tot jouw

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

SQL Database ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

ERP Developer fleet managementsysteem

Wat ga je doen als ERP Developer fleet managementsysteem? Als ERP developer speel jij een belangrijke rol bij het doorvoeren van wijzigingen en verbeteringen binnen het fleet managementsysteem. Jouw expertise op het gebied van ERP systemen stelt jou in staat om de applicatie optimaal te laten functioneren en te blijven ontwikkelen. Als lid van het IT-team werk je nauw samen met andere developers en het business team om het fleet managementsysteem te integreren met andere systemen. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en het implementeren van verbeteringen op basis van de wensen en eisen van onze klanten.

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

02/01/2013 00:17:48
Quote Anchor link
Hallo,

Ik zou graag willen weten wat jullie van de layout vinden.

http://beta.wobbie.nl/


Iemand nog tips?
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 22:26:28
 
Keizer Webdesign

Keizer Webdesign

02/01/2013 01:37:48
Quote Anchor link
Mooi!
Alleen valt er weinig over te zeggen als je niet weet wat voor soort site het is ;)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/01/2013 01:42:27
Quote Anchor link
RobertJan Keizer op 02/01/2013 01:37:48:
Mooi!
Alleen valt er weinig over te zeggen als je niet weet wat voor soort site het is ;)


Quote:
Gratis website maken zonder reclame!
 
Keizer Webdesign

Keizer Webdesign

02/01/2013 01:44:51
Quote Anchor link
Dat kan ook betekenen dat het een site is dat artikels schrijft Over anderen sites die websites maken zonder reclame...
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/01/2013 01:47:49
Quote Anchor link
Of zo maar een willekeurig gekozen tekst... :S

Gezien dit het enige (samen met het kopje 'functies') is wat er qua nuttige inhoud op staat, lijkt het mij dat we hier maar op af moeten gaan...
 
Eddy E

Eddy E

02/01/2013 10:00:49
Quote Anchor link
Vind het wel simpel.
Beetje.... té.
 
Wouter J

Wouter J

02/01/2013 10:54:24
Quote Anchor link
Dit is echt zo'n sitereview die ik normaal zou overslaan, want wat moet je hier nou over zeggen? Het is niet lelijk, maar ook niet bijzonder mooi. Maar wat je kan veranderen? Iets meer erin plaatsen misschien?

Als ik naar je vorige review vond ik die leuker.

Dan maar wat andere tips:
- Probeer 1 eruit springende kleur te nemen, alles is nu een beetje wittig.
- Gebruik geen ligthbox voor je video, speel de youtube gewoon daarin af en laat mensen bepalen hoe groot ze het schermpje willen (full screen of niet)
- Kijk even naar je typografie. Je hero unit (dat balkje met filmpje erbij) is het belangrijkste van die pagina. Maak daar de tekst groter, ipv kleiner, en plaats er minder tekst.
- Op de normale tekst kun je beter een grotere line-height nemen.

Code:
- Gebruik liever IE=edge. Dan hoef je hem niet per IE update aan te passen, maar zal IE altijd de nieuwste versie gebruiken.
- Plaats script elementen bij voorkeur vlak voor </body>
- gebruik geen inline cSS
 
No One

No One

02/01/2013 11:07:31
Quote Anchor link
Het logo (wobbie.nl) vind ik wel mooi..maar die geeft de indruk dat de website uit de hobbyhoek vandaan komt. voor een knutselwinkel ofzoiets...
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

02/01/2013 19:37:28
Quote Anchor link
Bedankt voor jullie reacties.

@Wouter, wat zou jij dan een eruit springende kleur geven? Dat blok waar het filmpje in staat?
En waar zie je inline css?
En waarom zou je het filmpje niet in een lightbox doen?
 
Php knipper

php knipper

02/01/2013 22:40:44
Quote Anchor link
Je hebt een puntje dubbel opgenoemd ;)

Geen reclame door ons op uw website
Eigen e-mailadres gekoppeld aan uw account
Voeg een gastenboek toe aan uw website
Het is mogelijk om uw eigen domeinnaam te koppelen aan de website
Voeg een gastenboek toe aan uw website
Kijk hoeveel mensen uw website bezoeken
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

02/01/2013 22:42:44
Quote Anchor link
Php knipper op 02/01/2013 22:40:44:
Je hebt een puntje dubbel opgenoemd ;)

Geen reclame door ons op uw website
Eigen e-mailadres gekoppeld aan uw account
Voeg een gastenboek toe aan uw website
Het is mogelijk om uw eigen domeinnaam te koppelen aan de website
Voeg een gastenboek toe aan uw website
Kijk hoeveel mensen uw website bezoeken


O, haha. Dankje
 
No One

No One

03/01/2013 09:18:01
Quote Anchor link
geen reclame door ons...nee, maar wel door google ads (gnagna)
 
Rick van Riel

Rick van Riel

03/01/2013 12:22:13
Quote Anchor link
Nick,

Om eerlijk te zijn vind ik je website niet mooi en niet passen bij het gene dat je aan wil bieden.
De kleuren die je gebruikt zijn een beetje oubollig. Kijk is op http://kuler.adobe.com voor wat mooie kleur combinaties.
Ook kun je op http://www.dribbble.com en http://www.creattica.com kijken naar ontwerpen die van deze tijd zijn.
Ik ben namelijk persoonlijk van mening dat je met een website die er mooi uitziet sneller de aandacht trekt dan een website die eruit ziet alsof deze redelijk snel in elkaar is gezet.

Wat ik me ook wel af vraag is hoe je dit zo wil opzetten zonder er verlies op te maken?
Je zult namelijk op het begin niet zoveel viewers hebben maar de mensen die dus een gratis website afnemen kost jou wel webspace.

Hoop dat je hier iets aan hebt.
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

03/01/2013 19:13:46
Quote Anchor link
Rick, bedankt. Ik ga kijken naar een andere kleur. Was er ook niet tevreden over.

Toevoeging op 03/01/2013 20:05:53:

Ik heb de website wat aangepast.
Ook het logo heb ik veranderd. Welke vinden jullie mooier? (Voor degene die het oude logo niet hebben gezien, hij staat boven de play knop.
 
Keizer Webdesign

Keizer Webdesign

03/01/2013 20:15:36
Quote Anchor link
Rick van Riel op 03/01/2013 12:22:13:
Wat ik me ook wel af vraag is hoe je dit zo wil opzetten zonder er verlies op te maken?
Je zult namelijk op het begin niet zoveel viewers hebben maar de mensen die dus een gratis website afnemen kost jou wel webspace.


Precies, hoe verwacht je hier geld mee te verdienen?
Het lijkt me niet dat je iedereen een website geeft op jou kosten ;).
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

03/01/2013 20:17:12
Quote Anchor link
RobertJan Keizer op 03/01/2013 20:15:36:
Rick van Riel op 03/01/2013 12:22:13:
Wat ik me ook wel af vraag is hoe je dit zo wil opzetten zonder er verlies op te maken?
Je zult namelijk op het begin niet zoveel viewers hebben maar de mensen die dus een gratis website afnemen kost jou wel webspace.


Precies, hoe verwacht je hier geld mee te verdienen?
Het lijkt me niet dat je iedereen een website geeft op jou kosten ;).


Het is gewoon een hobby. Ik heb (en houd) het domein toch, dus kan er net zo goed iets mee doen. En als ik er geld voor ga vragen moet ik een kvk regelen etc. en daar heb ik nog geen zin in ;)
Gewijzigd op 03/01/2013 20:18:26 door Nick Dijkstra
 
Php knipper

php knipper

03/01/2013 22:33:34
Quote Anchor link
het is dus eigenlijk zoiets als webklik.nl je kan gratis je site maken maar voor een paar uitbrijdingsopties moet je betalen (credits kopen of verdienen)
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

03/01/2013 22:37:28
Quote Anchor link
Php knipper op 03/01/2013 22:33:34:
het is dus eigenlijk zoiets als webklik.nl je kan gratis je site maken maar voor een paar uitbrijdingsopties moet je betalen (credits kopen of verdienen)


Het gaat idd lijken op webklik. Maar je krijgt alle functies, als ik de gebruikers laat betalen moet ik ingeschreven zijn bij de KVK. Dat wil ik nog niet. En het wordt net wat uitgebreider dan webklik
Gewijzigd op 03/01/2013 22:38:41 door Nick Dijkstra
 
- Raoul -

- Raoul -

03/01/2013 23:18:12
Quote Anchor link
Versta me niet verkeerd, maar die nieuwe kleuren en logo zijn afschuwelijk.

Toevoeging op 03/01/2013 23:27:00:

Afbeelding
Die kleur is echt mottig en oubollig, kijk eens naar wat frissere kleuren op kuler
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

03/01/2013 23:43:23
Quote Anchor link
xD deze kleuren heb ik van Kuler.
 
Wouter J

Wouter J

03/01/2013 23:51:34
Quote Anchor link
Kuler hoeft niet perse goede kleuren uit te kiezen. Je moet natuurlijke kleuren kiezen.

Ga bijv. eens naar Google Afbeeldingen, zoek op 'earth' en filter op de kleur die je wilt (rood, blauw) pak een foto met een mooie kleur uit en plaats die in kuler om zo de kleur te krijgen.

Het idee, een nieuwe accent (het rood) is leuk, alleen helaas net niet (en van dat chemische blauw groen moet je heel snel af).
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.