Typical

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Lead React Developer

Dit ga je doen Als Lead React Developer zul jij je voornamelijk gaan bezighouden met: Het werken aan tal van uiteenlopende projecten waar gloednieuwe (web)applicaties van scratch af aan ontwikkeld worden met o.a. React (Native) en Drupal; Het aansturen van een team bestaande uit 5-6 talentvolle en gedreven ontwikkelaars; Het adviseren en meedenken over nieuwe (technische) oplossingen en te gebruiken tools/frameworks; Het meedenken over de architectuur en de juiste implementatiebeslissingen maken; De doorontwikkeling van huidige applicaties. Hier ga je werken Als je inderdaad een ervaren Lead React Developer bent die zichzelf graag nog verder wil ontwikkelen dan is het goed

Bekijk vacature »

Front-end developer wanted! (Angular, React, Vue.j

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in de regio van Bergen op Zoom ben je als PHP Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van Software. Daarnaast ben je ook voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden en innovaties die essentieel kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Je deelt veel kennis en informatie met het team en ontvangt deze dan ook graag terug. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Bedrijfsprofiel Deze uitdagende opdrachtgever is ruim 20 jaar actief in de regio Bergen op Zoom. Het vooruitstrevende team staat de hele dag voor je klaar om je te helpen en ondersteunen.

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Psst hé jij daar! Op zoek naar een nieuwe uitdaging als developer? Wacht niet langer en reageer direct. In deze functie ga je bij een familiebedrijf werken als developer. Je gaat maatwerk software ontwikkelen met de Microsoft stack. Je gebruikt technieken als C#, ASP.NET en MVC. Je werkt in een leuk team van andere developers. Je krijgt veel vrijheid in je werk en kan flexibel werken. Dagje thuiswerken? Geen probleem! Daarnaast is er veel ruimte om écht mee te denken met het bedrijf en met de klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Vanaf

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript Developer Webapplicaties

Bedrijfsomschrijving Voor deze organisatie ben ik op zoek naar een getalenteerde Fullstack JavaScript Developer. Ze is een snelgroeiend software development agency dat zich richt op het ontwikkelen van moderne webapplicaties en complexe systemen voor haar klanten. Ze is gevestigd onder de rook van Utrecht en heeft als doel om tot de top van de Nederlandse agencies te behoren. Deze organisatie maakt softwareoplossingen voor verschillende soorten bedrijven. Innovatie staat hoog in het vaandel en je zult dus met nieuwe technieken aan de slag gaan. Ze hebben klanten in vele branches zitten, zoals retail, finance, gezondheid en onderwijs. De diverse klanten zorgen

Bekijk vacature »

High level C++ QT Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13486 Introductie Would you like to be involved in every aspect of software development for our exceptional products, from specification and design to testing and integration? If you're passionate about software development and eager to apply your programming skills to create customer-focused deliverables, then this is the perfect chance for you to expand your expertise. You can become a member of our Machine Control department's data-driven development team, where you'll design and build software solutions that optimize machine productivity. As a senior software design engineer, you'll participate in all phases

Bekijk vacature »

Node.js developer looking for a challenging consul

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

.NET Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een .NET Developer! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans en kijk snel of jouw vaardigheden aansluiten bij onderstaand profiel! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als .NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving Bergen. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en verricht betekenisvol werk. Binnen dit bedrijf wordt gewerkt aan de productie en ontwikkeling van medische middelen. Als .NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je wordt betrokken bij alle fasen van software

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

29/12/2007 14:43:00
Quote Anchor link
Een kennis van mij wil met tien vingers blind leren typen. Willen jullie eens naar mijn eerste opzetje kijken?

En oh ja, ik zou graag zoveel mogelijk woorden/zinnetjes willen verzamelen die alleen uit tekens in de middelste rij van het toetsenbord bestaan, dus: asdfghjkl;'

groeten, Jan
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 16:03:04
 
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

29/12/2007 14:46:00
Quote Anchor link
Wel goed gemaakt!
Hier heb je een zin:
ga dan, als gas! laggas!
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

29/12/2007 14:51:00
Quote Anchor link
Haha, hij is leuk Thomas, maar het moeten wel correcte zinnen zijn. En laggas is géén Nederlands ;-)
 
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

29/12/2007 14:52:00
Quote Anchor link
Kon het proberen ;)
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

29/12/2007 15:00:00
Quote Anchor link
Met losse woordjes ben ik ook al blij hoor.

De bedoeling is namelijk dat het niet zo'n programma moet worden waarbij je de hele tijd dit soort dingen moet gaan typen:

as as as as
ad ad ad ad
sd sd sd sd

Ik vind het veel zinvoller om meteen woorden te gaan leren die je ook echt gebruikt.

En verder moet het natuurlijk nog een beetje gepimpt worden. Misschien een plaatje van een mooie vrouw die steeds naakter wordt naarmate je meer letters goed typt ;-)

p.s. en met een versie voor de dames erbij natuurlijk!
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

29/12/2007 15:04:00
Quote Anchor link
kun je iets maken zodat je niet kan copy/pasten, misschien overbodig omdat degene wil leren blind typen maar misschien wel handig voor evt. uitbreiding ooit?
 
Joren vh

joren vh

29/12/2007 15:07:00
Quote Anchor link
Edit :

perngeluk dubbel geklikt !

excuus
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door joren vh
 
Joren vh

joren vh

29/12/2007 15:07:00
Quote Anchor link
edit

perongeluk dubbel geklikt

sorry
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door joren vh
 
Joren de Wit

Joren de Wit

29/12/2007 15:14:00
Quote Anchor link
Heb er even mee gespeeld en misschien een kleine tip:

Nadat je een letter verkeerd getypt hebt, moet je nu handmatig met backspace terug om het vervolg van de zin goed te typen. Ik zou bijvoorbeeld liever een van de volgende opties zien:

1) Een melding geven en net zo lang wachten totdat de gebruiker het juiste teken intypt, of 2) het teken als fout beschouwen maar deze fout in de rest van de zin negeren.

Dus als de zin 'ha das laag' is en ik 'hs das laag' typ, dit gelijk staat aan 1 fout.

ps. Woorden op de middelste rij: 'laag', 'sjaal', 'kaas', 'kas', 'las', 'gas', 'flas', 'lak', 'dak', 'hak', 'hal', 'laaf', 'dal', 'daal', 'das', 'jas', 'slak', 'klas', 'as', ... :-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

29/12/2007 15:41:00
Quote Anchor link
@ Blanche: bedankt voor de tips en de woordjes ;-)

Ik wil eigenlijk vermijden dat je meteen een melding krijgt als het fout gaat, want dat vond ik frustrerend aan het programma waarmee ik het geleerd heb.

Misschien is het beter om na een fout gewoon het laatst getypte teken te wissen, zodat je geen irritante alert krijgt, maar inderdaad pas verder gaan als het juiste teken getypt wordt.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

29/12/2007 15:46:00
Quote Anchor link
Dan zou ik er voor kiezen om gewoon verder te gaan en de fout te negeren. Nog mooier: verder gaan na je fout is goed (fout wordt genegeerd), maar fout herstellen met backspace is ook toegestaan.

ps. Woordjes: kassa, asla, hal, jakhals (mooie :D), glas, laks, als, hals... ;-)
 
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

29/12/2007 15:50:00
Quote Anchor link
slag, sla, gaf, kak, kaal!
Verder komt mijn brein niet meer!
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

29/12/2007 15:50:00
Quote Anchor link
Die fout negeren wordt wat lastig want nu vergelijk ik natuurlijk gewoon de onderste tekst met de bovenste. Ga ik even over nadenken. Het simpelste is natuurlijk de fout meteen verwijderen. Dan kun je gewoon de getypte tekst vergelijken met een substring van de bovenste.

Je woorden zijn toegevoegd ;-)

Edit:
@ Thomas: thanks!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
 
Joren de Wit

Joren de Wit

29/12/2007 15:57:00
Quote Anchor link
Je zou een vergelijking op positie kunnen toepassen. Je bepaalt in de onderste string de positie van het teken dat ingevuld wordt, en vergelijkt het ingevulde teken met dezelfde positie uit de originele string.

Maak je een fout, dan krijg je op de volgende positie gewoon weer een nieuwe kans. Op die manier doet het er niet toe wat je eerder ingevuld hebt...
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

29/12/2007 16:03:00
Quote Anchor link
Ja, je bedoelt de positie bijhouden en hem pas updaten als het getypte teken correct is. Vind ik wel een goed plan. Ik denk dat ik hem als optie ga inbouwen, want ik wil er ook een timer op gaan zetten zodat je wedstrijdje kunt gaan doen. In de wedstrijd-modus wil ik dan wel zo streng zijn dat de tijd pas stopt als er een geheel correcte tekst in het onderste vak staat.
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

29/12/2007 16:07:00
Quote Anchor link
kun je een foute letter niet rood maken met javascript?
 
Joren de Wit

Joren de Wit

29/12/2007 16:08:00
Quote Anchor link
Jan Koehoorn schreef op 29.12.2007 16:03:
Ja, je bedoelt de positie bijhouden en hem pas updaten als het getypte teken correct is.
Of gewoon verder gaan als het getypte teken incorrect is. Dan zou je bijvoorbeeld visiueel duidelijk kunnen maken (rood/groen vlak in beeld) of het laatst getypte teken juist is...

Er zijn vele mogelijkheden, maar ik denk dat controle op positie wel een goede oplossing is.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

29/12/2007 16:08:00
Quote Anchor link
@ Jurgen: Je kunt in een textarea niet 1 letter stylen ;-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
 
Aaa Trump

aaa Trump

29/12/2007 16:22:00
Quote Anchor link
Maak een script die alle mogelijke combinatie's met:
asdfghjkl maakt, en filter daar een woordenboek over heen.

Klaar! :D

It's just that simple.
 
- -

- -

29/12/2007 17:11:00
Quote Anchor link
Steeds als ik iets wil typen krijg ik een alert dat ik een naam van minstens drie tekens in moet vullen, maar ik heb het vakje dat ik getimed wil worden niet aangevinkt.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

29/12/2007 17:38:00
Quote Anchor link
@ robin: dan haal ik liever een regex over een woordenboek heen, dat lijkt me handiger ;-)
@ Herjan: klopt, ik ben er mee bezig.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.