Typical

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »

Hands-on Solution Architect / Software Architect (

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Solution Architect / Software Architect op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je werkt samen met gedreven DevOps teams, bestaande uit frontend, backend en middleware developers, testers, UX-designers. Samen met de teams ben je continu op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Als Solution Architect onderzoek

Bekijk vacature »

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »

Junior Low-code ontwikkelaar gezocht omgeving Arnh

Bedrijfsomschrijving Wij zijn een dynamisch IT-bedrijf dat zich richt op het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het creëren van ondersteunende applicaties. Onze kracht ligt in het combineren van zakelijk inzicht met IT-expertise via gestroomlijnde procesontwerpen en wendbare applicatieontwikkeling met behulp van Low-code technologieën. Als jonge professional krijg je de kans om samen te werken met een team van 15 deskundige collega's, verspreid over nationale en internationale locaties. We bieden je een leerzame omgeving waar je je vaardigheden kunt ontwikkelen en groeien in je rol als Low-code ontwikkelaar. Word jij onze nieuwe Junior Low-code Ontwikkelaar (OutSystems)? Versterk ons team en draag bij

Bekijk vacature »

PHP Laravel Ontwikkelaar

Functie omschrijving Weet jij alles over Laravel en krijg je energie van het developen van software hiermee? Laat het weten want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch voor klein bedrijf welke softwareoplossingen maakt voor hun klanten. Jouw taken hierbij: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Documentatie schrijven over applicaties. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein bedrijf. Er werken circa 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

PHP back-end developer gezocht!

Functie Werk je liever zonder druk en keiharde deadlines maar met de focus op kwaliteit? Dan kom je hier op de juiste plek terecht! In Het team bestaat momenteel uit 12 developers, hiernaast werken er collega’s van front-end, UX maar ook marketing/sales en support. In iedere sprint ontwikkel je samen functionaliteiten met als uitdaging om de klanten de beste gebruikerservaring te bieden. Ze bieden een werkplek waar je jezelf kunt blijven ontwikkelen, en mee te werken aan zowel bestaande als nieuwe mogelijkheden. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar een papiertje) • Je denkt graag mee over

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

29/12/2007 14:43:00
Quote Anchor link
Een kennis van mij wil met tien vingers blind leren typen. Willen jullie eens naar mijn eerste opzetje kijken?

En oh ja, ik zou graag zoveel mogelijk woorden/zinnetjes willen verzamelen die alleen uit tekens in de middelste rij van het toetsenbord bestaan, dus: asdfghjkl;'

groeten, Jan
 
PHP hulp

PHP hulp

16/05/2024 09:11:10
 
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

29/12/2007 14:46:00
Quote Anchor link
Wel goed gemaakt!
Hier heb je een zin:
ga dan, als gas! laggas!
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

29/12/2007 14:51:00
Quote Anchor link
Haha, hij is leuk Thomas, maar het moeten wel correcte zinnen zijn. En laggas is géén Nederlands ;-)
 
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

29/12/2007 14:52:00
Quote Anchor link
Kon het proberen ;)
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

29/12/2007 15:00:00
Quote Anchor link
Met losse woordjes ben ik ook al blij hoor.

De bedoeling is namelijk dat het niet zo'n programma moet worden waarbij je de hele tijd dit soort dingen moet gaan typen:

as as as as
ad ad ad ad
sd sd sd sd

Ik vind het veel zinvoller om meteen woorden te gaan leren die je ook echt gebruikt.

En verder moet het natuurlijk nog een beetje gepimpt worden. Misschien een plaatje van een mooie vrouw die steeds naakter wordt naarmate je meer letters goed typt ;-)

p.s. en met een versie voor de dames erbij natuurlijk!
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

29/12/2007 15:04:00
Quote Anchor link
kun je iets maken zodat je niet kan copy/pasten, misschien overbodig omdat degene wil leren blind typen maar misschien wel handig voor evt. uitbreiding ooit?
 
Joren vh

joren vh

29/12/2007 15:07:00
Quote Anchor link
Edit :

perngeluk dubbel geklikt !

excuus
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door joren vh
 
Joren vh

joren vh

29/12/2007 15:07:00
Quote Anchor link
edit

perongeluk dubbel geklikt

sorry
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door joren vh
 
Joren de Wit

Joren de Wit

29/12/2007 15:14:00
Quote Anchor link
Heb er even mee gespeeld en misschien een kleine tip:

Nadat je een letter verkeerd getypt hebt, moet je nu handmatig met backspace terug om het vervolg van de zin goed te typen. Ik zou bijvoorbeeld liever een van de volgende opties zien:

1) Een melding geven en net zo lang wachten totdat de gebruiker het juiste teken intypt, of 2) het teken als fout beschouwen maar deze fout in de rest van de zin negeren.

Dus als de zin 'ha das laag' is en ik 'hs das laag' typ, dit gelijk staat aan 1 fout.

ps. Woorden op de middelste rij: 'laag', 'sjaal', 'kaas', 'kas', 'las', 'gas', 'flas', 'lak', 'dak', 'hak', 'hal', 'laaf', 'dal', 'daal', 'das', 'jas', 'slak', 'klas', 'as', ... :-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

29/12/2007 15:41:00
Quote Anchor link
@ Blanche: bedankt voor de tips en de woordjes ;-)

Ik wil eigenlijk vermijden dat je meteen een melding krijgt als het fout gaat, want dat vond ik frustrerend aan het programma waarmee ik het geleerd heb.

Misschien is het beter om na een fout gewoon het laatst getypte teken te wissen, zodat je geen irritante alert krijgt, maar inderdaad pas verder gaan als het juiste teken getypt wordt.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

29/12/2007 15:46:00
Quote Anchor link
Dan zou ik er voor kiezen om gewoon verder te gaan en de fout te negeren. Nog mooier: verder gaan na je fout is goed (fout wordt genegeerd), maar fout herstellen met backspace is ook toegestaan.

ps. Woordjes: kassa, asla, hal, jakhals (mooie :D), glas, laks, als, hals... ;-)
 
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

29/12/2007 15:50:00
Quote Anchor link
slag, sla, gaf, kak, kaal!
Verder komt mijn brein niet meer!
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

29/12/2007 15:50:00
Quote Anchor link
Die fout negeren wordt wat lastig want nu vergelijk ik natuurlijk gewoon de onderste tekst met de bovenste. Ga ik even over nadenken. Het simpelste is natuurlijk de fout meteen verwijderen. Dan kun je gewoon de getypte tekst vergelijken met een substring van de bovenste.

Je woorden zijn toegevoegd ;-)

Edit:
@ Thomas: thanks!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
 
Joren de Wit

Joren de Wit

29/12/2007 15:57:00
Quote Anchor link
Je zou een vergelijking op positie kunnen toepassen. Je bepaalt in de onderste string de positie van het teken dat ingevuld wordt, en vergelijkt het ingevulde teken met dezelfde positie uit de originele string.

Maak je een fout, dan krijg je op de volgende positie gewoon weer een nieuwe kans. Op die manier doet het er niet toe wat je eerder ingevuld hebt...
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

29/12/2007 16:03:00
Quote Anchor link
Ja, je bedoelt de positie bijhouden en hem pas updaten als het getypte teken correct is. Vind ik wel een goed plan. Ik denk dat ik hem als optie ga inbouwen, want ik wil er ook een timer op gaan zetten zodat je wedstrijdje kunt gaan doen. In de wedstrijd-modus wil ik dan wel zo streng zijn dat de tijd pas stopt als er een geheel correcte tekst in het onderste vak staat.
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

29/12/2007 16:07:00
Quote Anchor link
kun je een foute letter niet rood maken met javascript?
 
Joren de Wit

Joren de Wit

29/12/2007 16:08:00
Quote Anchor link
Jan Koehoorn schreef op 29.12.2007 16:03:
Ja, je bedoelt de positie bijhouden en hem pas updaten als het getypte teken correct is.
Of gewoon verder gaan als het getypte teken incorrect is. Dan zou je bijvoorbeeld visiueel duidelijk kunnen maken (rood/groen vlak in beeld) of het laatst getypte teken juist is...

Er zijn vele mogelijkheden, maar ik denk dat controle op positie wel een goede oplossing is.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

29/12/2007 16:08:00
Quote Anchor link
@ Jurgen: Je kunt in een textarea niet 1 letter stylen ;-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
 
Aaa Trump

aaa Trump

29/12/2007 16:22:00
Quote Anchor link
Maak een script die alle mogelijke combinatie's met:
asdfghjkl maakt, en filter daar een woordenboek over heen.

Klaar! :D

It's just that simple.
 
- -

- -

29/12/2007 17:11:00
Quote Anchor link
Steeds als ik iets wil typen krijg ik een alert dat ik een naam van minstens drie tekens in moet vullen, maar ik heb het vakje dat ik getimed wil worden niet aangevinkt.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

29/12/2007 17:38:00
Quote Anchor link
@ robin: dan haal ik liever een regex over een woordenboek heen, dat lijkt me handiger ;-)
@ Herjan: klopt, ik ben er mee bezig.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.