In de scriptlib staan inmiddels wel zo'n 10 of meer inlogscripts. En ook een hele lading nieuwssystemen. Kan er niet iets komen, een motiverende tekst bij het toevoegen bijvoorbeeld, om vooral de scripts die niet echt een bijdrage zijn in de scriptlib te vermeiden? Dat inlogscript van vandaag/gisteren, dat is niet beter dan die die er al staan, is eigenlijk precies hetzelfde. Wat heeft het dan nog voor toegevoegde waarde?
Sorrie, ik erger me er soms een beetje aan dit soort kleinigheden.
Ja helemaal mee eens jelmer! Ik vind eigenlijk dat de scripts eerst goed gekeurd moeten worden door de admins oid! Voordat ze geplaatst worden, zodat de script tenmiste van kwaliteit blijven!
Word bijna overal gedaan Erik
SM.be, WMcity webfanaat, webmensen d8 ik ook.
Zodat je tenmiste geen onzin krijgt en kwaliteit.
Wat ik zelf erg belangrijk vind want in erg veel gevallen staan er nu nog steeds buggy script op wat jammer is
Ja idd dat je neit 3 weken moet wachten tot je script eindelijk is toegevoegd
Snap jullie frustratie, en ben het er gedeeltelijk ook wel mee eens, maar is het niet beter om misschien de catogrieën uit te breiden, en dat als er in een catagorie al meer dan 10 (ik zeg maar een getal) scripts zitten dat dit script niet bij de laatste 10 komt te staan.
Terwijl ik dit typ denk ik wat een onzin, maar misschien vinden jullie het toch wel wat..
Vind ik ook een heel goed id Willem-Jan
- Meer catogorieen
- Eerst een Admin die controleerd of hij wel goed genoeg is om te plaatsen.
Ik vind het helemaal geen onzin want als je een keer wat zoekt (en de zoekfuntie werkt niet :P ) dan klik je gewoon op de bij behorende cat, nu klik je bijv op beginners en je krijgt een lijst van 150 scripts :X
Vind ik ook een heel goed id Willem-Jan
- Meer catogorieen
- Eerst een Admin die controleerd of hij wel goed genoeg is om te plaatsen.
Ik vind het helemaal geen onzin want als je een keer wat zoekt (en de zoekfuntie werkt niet :P ) dan klik je gewoon op de bij behorende cat, nu klik je bijv op beginners en je krijgt een lijst van 150 scripts :X
Misschien dat er categoriën aangemaakt kunnen worden bijvoorbeeld: Login scripts, gastenboeken, fora, contact formulieren enzovoort.. Is dat een idee??