In de scriptlib staan inmiddels wel zo'n 10 of meer inlogscripts. En ook een hele lading nieuwssystemen. Kan er niet iets komen, een motiverende tekst bij het toevoegen bijvoorbeeld, om vooral de scripts die niet echt een bijdrage zijn in de scriptlib te vermeiden? Dat inlogscript van vandaag/gisteren, dat is niet beter dan die die er al staan, is eigenlijk precies hetzelfde. Wat heeft het dan nog voor toegevoegde waarde?

Sorrie, ik erger me er soms een beetje aan dit soort kleinigheden.
Van die rating vink ook een goed id jan. Zo te zien moet er nog veel veranderd worden :P
Die rating lijkt me idd een goed plan. En als een script meer dan 20 (noem waar wat) negatieve punten heeft (dus 0) dat deze dan wordt verwijderd totdat een admin deze er weer opzet.

Catergorie Beginners moet worden afgeschaft.
Mee eens: Rating is een goed idee.
Rating! + meer categorieën
Webmakerij schreef op 09.11.2005 17:50

Niet mee eens. PHP is al moeilijk genoeg voor beginners.

Gewoon Subcategorieen + Rating

Rating 0 t/m 10.
Maar er mag inderdaad wel eens een woensdag wasdag gehouden worden in de scriptlib. Wat oude scripts waar betere alternatieven eruit, wat reacties hier en daar weg (vooral bij dat loginsysteem met pm-gebeuren van Thomas o.i.d. is erg erg erg vol) Vraag desnoods om mensen die je vertrouwd (op basis van hun ervaring) om even een middagje te helpen. Misschien hier en daar wat scripts weer bijwerken (_POST e.d. session_register eruit)

Daarbij lijkt rating mij wel aardig.
Ook zit ik nog na te denken over een manier/methode om bijgewerkte scripts weer onder aandacht te brengen. Waneer ik bijvoorbeeld mijn PHPchatV2 een update naar 2.5 zou geven, zou niemand het merken, terwijl het toch wel even de aandacht waard is aangezien hij veel stabieler is en sneller, en grotendeels opnieuw is gescript. Maar het is niet echt nodig om hem opnieuw te posten, omdat hij in principe nog steeds hetzelfde kan. (warning: dit is een voorbeeld)
Misschien is het ook een idee om 'eerste' versies van scripts te deleten.

Voorbeeld:
Wij hebben hier op de site
-Groot inlogsysteem versie 1
-Groot inlogsysteem versie 2

Nu zouden we feitelijk versie 1 weg kunnen
gooien en de andere, versie 2, dus
kunnen houden. Als hij beter is natuurlijk.
Jelmer schreef op 09.11.2005 18:17
Maar er mag inderdaad wel eens een woensdag wasdag gehouden worden in de scriptlib.

Je hebt het nog druk vanavond Bas :D
Of moeten wel tot volgende week wachten :P
Sebastiaan schreef op 09.11.2005 18:09
[quote=Webmakerij schreef op 09.11.2005 17:50]
Niet mee eens. PHP is al moeilijk genoeg voor beginners.

Gewoon Subcategorieen + Rating

Rating 0 t/m 10.[/quote]
Ja maar de Catergorie Beginners zegt niet over wat voor inhoud het heeft.

Voorstel nieuwe catergorie: Classes/Functies gebruiksklare classes die je makkelijk kan include
Volgens mij is dit topic beetje vergeten, kben tijdje niet meer op PHPHulp geweest en weer een reeks nieuwe script. Sommige die het weer neit doen of nog niet eens af zijn oid en toch geplaatst worden.
Word mischien eens tijd om ze eerst te keuren enzo?

En het is morgen woensdag duz ;)

Reageren