ik heb een webpagina gemaakt in PHP met daarachter een MYSQL database. Ik ben al zover dat ik een inlog deel heb waarin mensen kunnen inloggen, registreren en vergeten wachtwoorden ophalen.
Ik wil nu een deel maken dat wanneer mensen inloggen zij naar hun eigen 'site' op mijn site gaan. Waarin al hun persoonlijke gegevens staan.
Dat is te doen, maar is wel een behoorlijk uitgebreid script. Als je het stapje voor stapje aanpakt en ons laat meegenieten van je scripts, dan kunnen wij je helpen met tips of als je vastzit.
?
Onbekende gebruiker
17-12-2005 16:05
Klinkt als een goede deal. Hoe zullen we beginnen, willen jullie het inlogscript zien?
Moet het zoiets worden als sharepiont? Soort van groupware systeem? (klik, onderaanstaan wat screenshots/beschrijvingen vanwat een groupware systeem inhoud.
Daar zijn namelijk hele goede, php/mysql systemen voor te krijgen die je niks kosten.
?
Onbekende gebruiker
17-12-2005 16:21
Het moet een persoonlijke pagina zijn per gebruiker waarin uitsluiten zijn/haar spullen staan. De layout en de mogelijkheden zijn voor iedere gebruikers hetzelfde, wat komt er op de pagina:
- persoonlijk adresboek
- mogelijkheid tot uploaden bestand (max. grootte 1mb)
- kennisbank waarin een gebruik zelf allerlei tips en trucs voor zijn eigen gemak kan verzamelen.