op dit moment werk ik vooral veel met VI
tja, alleen ssh toegang naar de webserver en er staat alleen VI op dan moet je wat ;)
en elke keer SCP'en daar word ik ook gek van, en VI is geen slechte editor :)
ik gebruik MAX's HTML Beauty++ 2004 omdat ik dan al me bestanden waar ik me bezig ben in 1 venster heb, regel nummers, vreet nie zo veel geheugen en ondersteund:
HTML, PHP, Cascading Stylesheets, JavaScript, VBScript, Perl, Python, Tcl/Tk, Ruby, XML, SQL, TeX, Pascal, C++, C#, Java, Visual Basic, x86 Assembly, INI, MS-DOS Batch, UNIX Shell en AWK bestanden
dreamweaver maar ook soms frontpage(als het niet anders kan) ook omdat het heel makelijk is om een login te maken met dreamweaver of een db connectie 2 klikken ;)
?Onbekende gebruiker
11-08-2004 18:28
Ik gebruik altijd PhPexpertEditor.
Een lekker makkelijk programma die nog lekker snel start ook.
Doet precies zoals ik het wil, niet automatisch aanvullen maar wel een schermpje geven met mogelijke aanvullingen enzo. Makkelijk controleren op fouten en geeft zelfs suggesties om een script veiliger te maken. Topprogramma :)
?Onbekende gebruiker
11-08-2004 19:18
2 maanden geleden maakte ik nog gebruik van Dreamweaver MX04. Maar nadat iemand het op PHPfreakz.nl over Crimson Editor had, heb ik het ook maar eens gedownload.
Het beviel me opzich heel goed. In tegenstelling tot Dreamweaver springt Crimson naar iedere { een tab in. En hij zoekt de goeie { bij }. Mega handig dus.
Maar der is ook 1 minpuntje. Hij kijkt maar 1 regel ver dus wanneer je bijvoorbeeld de volgende code hebt:
<?Php
echo "hallo
mitchell";
?>
Dan herkent hij niet dat de string op de volgende regel verder gaat. En dan kan het zonder dat je het merkt al snel gebeuren, dat je een regel niet afsluit met een ; of "....
Ook een belangrijk voordeel voor mij is dat het programma lekker snel laadt.
Hoi ik heb een site www.lifestyle4all.nl en daar wil ik een formulier opzetten wat ik al gemaakt heb. Maar ik kom er maar niet achter welk script ik moet hebben en hoe ik dit dan werkend krijg. Bovenstaand script heb ik geprobeerd maar hij linkt door naar index.php? Ik snap hier niks van. Wie kan mij helpen. Je kan het formulier wat ik gemaakt heb vinden op www.lifestyle4all.nl/formulier.htm
Groetjes
SciTE
Omschrijving:
SciTE is een vrij eenvoudige programmeereditor voor het schrijven, testen en uitvoeren van programma's. Het gebruikt de Scintilla componenten en technologie om spellings- en typfouten uit programmeercodes te halen. Het was oorspronkelijk geschreven als demonstratie voor Scintilla, maar later uitgegroeid tot een krachtig programma voor ontwikkelaars.