Zie hieronder:
Dat zal te simpel gedacht zijn, Klaas-Jan. Het is misschien dan ook wel handig om een aantal gegevens te vragen bij "interesse/registratie" voor zo'n uitje.
Mensen hebben vaak de woonplaats er in staan (niet altijd overigens!!) maar welke regio is nog niet duidelijk.
Das nie zover weg Lissy :P Ook voor om het maar in het oosten te doen?? ;) Hahaha.. denk toch dat ergens midden Nl het handigst zou zijn ja.
Is indd wel een leuk idee...
Maar moet wel iedereen z'n laptop thuis laten he ;)
moet gewoon een gezellige dag in een pretpark oid worden (beetje standaard misschien, maar gaat om de gezeligheid nietwaar)
Ik woon trouwens in Zeewolde. Voor mensen die het niet kennen: met de auto ongeveer een half uur van amersfoort vandaan.

edit:
Gefeliciteerd nog he Jan ;)

edit2:
Waarom niet ergens in de buurt van Utrecht?
vind ik toch wel vrij "midden" Nederland

edit3:
Ik kan me de tijd nog herrinneren dat ik meer posts had dan Jan :P
Arjan Kapteijn schreef op 29.12.2005 14:24
Maar een meeting lijkt mij wel leuk. Hoeft niet bij iemand thuis, maar gewoon met ze allen ergens eten, en daarna ergens een cafetje bezoeken lijkt mij wel leuk :).

Lijkt me ook wel geinig (al ben ik nie zo veel meer online :S) maar dit soort berichten stonden in het topic over die meeting in Balk wat ooit het idee was.. (maar volgens mij nooit gekomen is..)..

Nouw voor de duidelijkheid, ik woon in Maassluis.. 20 KM bij Rotterdam vandaan...
Ik woon in Alkmaar. In het midden van Nederland lijkt me best leuk, Utrecht of zo idd. Moeten we nog een datum prikken en ff ergens een inschrijfformuliertje maken?
Jelmer schreef op 29.12.2005 14:19
Er was er ooit een (heeft hij ook dadwerkelijk ooit plaatsgevonden? Ben het vergeten :S) georganiseerd.

Ja er was ook een poll voor, ergens in een hotel van een vriend van iemand in Friesland. Ik weet alleen niet of het door was gegaan, ik had daarentegen toen geen interesse hoor.

Het lijkt me best leuk zo'n afspraak, lekker op de veluwe lanparty-en ;) PHP The Batlle. Maar ligt erwel aan wat het is en waar, wel een beetje centraal en waar ze begrijpelijk nederlands praten.
Hahaha.., moeite met dialecten Kalle?? Maar neej, geen computers meej.. moet gewoon een gezellige dag worden.. computeren/ php-en kunnen we vaak genoeg :P..

ennehh, als het om problemen oplossen gaat, dan hebben we altijd het forum nog ;)
Robert schreef op 29.12.2005 15:02
ennehh, als het om problemen oplossen gaat, dan hebben we altijd het forum nog ;)

En Jan ;)
Is er minimumleeftijd..??;)

Wel spannend.. zie je de mensen tegen wie je altijd zit te kletsen es in het echt...!!
Geen minimum leeftijd denk ik Johan
We zijn gewoon php'ers onder elkaar en zou lullig zijn om mensen te weigeren toch?

edit:

Wat Robert zegt ;)

Reageren