Zie hieronder:
Ja das me duidelijk. nah ik 200 wel goed hoor, dan schrijf ik me wel wat later in. Ik ben altijd in voor een biertje. Teminste als ik kan...
Arjan Kapteijn schreef op 29.12.2005 15:23
Misschien is 200 teveel hoor, maar het is een voorbeeld. Denk dat je snapt wat ik bedoel.

Er zit wel wat in je punt. Dan zou er hier op PHPhulp een formuliertje moeten komen.
Lijkt me een leuk idee. Ik zou, als ik zo het enthousiasme zie, er wel een hele dag van maken. Anders heb je niet eens de tijd om iedereen te ontmoeten. ;-) Alleen val ik dan wel door de mand. Dat plaatje van mij geeft namelijk totaal niks aan info. Enne... zolang er geen maximum leeftijd is (haha) mag ik ook meedoen. (Een kleine tip van de sluier: Ik ben sinds een half jaar Opa) ......

Edit: PS Ik woon in Leiden.
Ach, juist zulke meetings zijn erg leuk om zulke dingen mee te maken. Ikzelf ben close bij de organisatie van tweakers.net, stond ook namens hun op de HCC dagen.

99% stond verbaasd te kijken over het feit dat ik 'pas' 19 was, terwijl de meeste vonden dat ik een van de meest volwassen personen was die er daar rondlopen. Ik zal sommige ook wel verbasen dat ik pas minder dan een jaar echt programmeer... En ondanks dat maak ik wel zulke systemen.

Maar opa, wauw.. zover ben ik nog niet. Dat is echt old school hardcore programmeren ;).

Persoonlijk denk ik niet dat je op zo'n dag moet praten over computers en php, maar juist ontmoeten wie er achter die icoontjes zitten!

Arjan Kapteijn schreef op 29.12.2005 17:14
Persoonlijk denk ik niet dat je op zo'n dag moet praten over computers en php, maar juist ontmoeten wie er achter die icoontjes zitten!

Helemaal mee eens.
Arjan Kapteijn schreef op 29.12.2005 17:14

dan mag jij niet komen, je hebt geen icoontje (:P) maar ik snap wat je bedoeld, ben het er ook helemaal mee eens. Tjah, en ik ben zelf ook pas 20, maar ben ook geen "echte" php-er, is meer gewoon een hobby, en interesse.. op de opleiding krijg ik alleen maar basisdingen.
Ik kan om een of andere wazige reden mijn profiel niet update. Al vanaf het begin niet, kan er dus geen icoontje opzetten of mijn ervaringen update.

Ding zeikt telkens om een wachtwoord. Ik heb het gevoel dat ik een ander wachtwoord moet hebben dan het wachtwoord waarmee ik inlog ofzo.

Mocht het mij ooit lukken dan zou ik mijn standaard phpbb icoon er opzetten:

*random, lievelingsfilm 'boondock saints'.

Of een van de 2 static iconen:

Maar dan in een andere grootte :).
@Arjan, je vult je wachtwoord toch in het juiste kadertje in? Het rechtse, onderaan... Is nogal verwarrend op de instellingen pagina vind ik..
Nope.. das niet zo ;) Tenminste, ik hoop dat je het gewoon in het verkeerde veld doet.. je hebt de velden zo staan:
___ ____
|___| |___|

____
|___|*

Het veld met het sterretje moet je je huidige ww invullen.
grmbl.. ik weet niet wie dat systeem gemaakt heeft, maar ik heb hier nog een goed boek liggen voor die persoon:

GUI Bloopers, don't en do's for software developers en webdesigners. 1-55860-582-7. Absolute aanrader ;).

Reageren