Zie hieronder:
Johan schreef op 29.12.2005 15:05
Is er minimumleeftijd..??;)

Wel spannend.. zie je de mensen tegen wie je altijd zit te kletsen es in het echt...!!

Denk niet dat een minimumleeftijd nodig is, iemand die nog vrij jong is zal toch toestemming moeten krijgen van zijn/haar ouders. Tjah.. en denk niet dat dat goed is als ze ver weg wonen, of als het een café ofzo wordt :P
België => Limburg => Tessenderlo

Geen meeting voor mij ^^
Ik vind het storend en tis gewoon onbegrijpelijk. Kijk ik ben een beginne qua niveau in php, maar die dialecten vallen gewoon niet te berijpen.

.... en ff ergens een inschrijfformuliertje maken?

Misschien ook nog een vraag waar je het wilt, eigen plaats of centraal. Dan gemiddelde uitrekenen ofzo.

Denk dat dat geen beginnen is :P Gewoon ergens centraal is sowiezo het handigst. als je nu al kijkt naar wie waarvandaan komt, dan zit je al ergens centraal, zodat er niet een deel is die veel langer moet reizen dan de rest..
Ik moet zometeen weg maar zal straks nog even hier kijken. Een invulformulier met wat velden maken is geen punt voor mij. Als velden misschien:

- naam
- leeftijd

en achter een inlog, lijkt mij, dat alleen PHPhulpers zich in kunnen schrijven?
Jan Koehoorn schreef op 29.12.2005 15:13

- naam
- leeftijd

en achter een inlog, lijkt mij, dat alleen PHPhulpers zich in kunnen schrijven?

Ja precies, mar voorkeu datum lijkt me niet zo goed. Maar dat je uit bepaalde data kan kiezen. Anders wordt het veel te ingewikkeld.
Haha.. als het maar niet tussen februari en mei is :(
Ik neem aan dat we ook een soort van 'eisen' kunnen gaan stellen? Op ze minst ingeschreven, minimaal een maand lid, en een post of 200 ofzo.

Anders krijg je van die mensen die alleen hier komen om vragen te stellen, wachten tot ze een kant en klaar script krijgen en vervolgens weer vertrekken.

Zet mij in één kamer met zulke lui en het word gegarandeerd gezellig (en ja, dit is sarcastisch..)

overigens: Datum, waneer is de eerstvolgende vakantie? Voorjaarsvakantie ergens eind februari ofzo?
Ja als je WK kickboksen bent hoeft het niet sarcastisch te zijn.

Hmm dan moet ik aardig door posten :)
Ik ben denk wel 3/4 jaar lid, waar zie je dat?
Misschien is 200 teveel hoor, maar het is een voorbeeld. Denk dat je snapt wat ik bedoel.

Reageren