Ik open voor deze ff een apart topic, zodat hij wat duidelijker onder de aandacht komt:

We zijn een PHPhulp-meeting van plan in februari. Ik heb een inschrijfformulier gemaakt. We willen graag dat alleen ingeschreven leden van PHPhulp naar de meeting kunnen. Ik heb samen met SanThe de volgende oplossing bedacht:

Jullie kunnen mij, SanThe, of Lissy PM-en met het verzoek of je ook mee kunt doen aan de PHP meeting. Je krijgt dan een berichtje terug met een url naar een registratieformulier.

Na registratie kun je inloggen en je voorkeuren qua datum en provincie bekend maken. Je kunt ook berichten plaatsen met ideeën over activiteiten en dergelijke.

Gebruik als username gewoon je PHP nick, dan weet iedereen een beetje wie wie is.

Verder hopen we dat jullie de registratie-url niet openbaar maken, dus we rekenen een beetje op "netiquette". Ik hoop dat het zo lukt en dat het een gezellig dagje wordt.

p.s. Als mensen er in geinteresseerd zijn, wil ik de code die ik voor dit project geschreven heb wel beschikbaar stellen.
stuur me maar formpje!
wes schreef op 06.01.2006 12:53
stuur me maar formpje!

Is onderweg.
Ik wil ook nog ff iets zeggen over phpfreakz.
Ik vind die lay-out net als iedereen BAGGER. Maar ik heb daar zoveel geleerd. Het is mijn moeder van php laat ik maar zeggen. Phphulp is mijn oudere broer. :-P
En ik vind die tracker van pfz wel verrotte handig...
Wat dacht je van phpfreaks.com :P is alleen wel engels :P
ja ik kende hem al, maar omdat er toch al 2 goede nederlandse php sites zijn, dacht ik van: Laat ik het maar bij mijn moedertaal blijven....
ik voel me trouwens best wel triest met mijn 20 (nu 21) posts.... :'-(
awwww Jason dus als ik je goed begrijp wil je de aantal post uppimpen...
Gewoon lekker veel posten :--P
Dubbelposten wordt toch niet bestraft dus ga je gang ;-D
Jason de Ridder schreef op 07.01.2006 12:44
ik voel me trouwens best wel triest met mijn 20 (nu 21) posts.... :'-(

Pak er maar een paar honderd van mij. Ik heb er zat.
Hoe zit het met het oorspronkelijk idee van deze topic: de meeting? Heb wel trek in een cappucino eigenlijk.

Reageren